Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

xcranking.no - hva skjer?

xcranking.no - hva skjer? #1932554 10/03/2015 08:31
T
trondob Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
T
xcranking.no er et fabelaktig flott system som grunnleggerne fortjener all mulig heder og ære for å ha utviklet.

Jeg registrer at oppdateringshyppigheten har gått dramatisk ned i vinter. Eksempelvis er ennå ikke Hafjell Skimaraton, som ble avviklet 15.2, lagt inn. Tidligere tikket nye resultater inn ekstremt raskt.

Noen som kjenner til videre opplegg og planer for xcranking.no og hvordan dette arbeidet er lagt opp?

Litt histrorikk ville også våre interessant:
Hvor har miljøet sitt utspring? Hvem er "hovedgrunnlegger"? Er det mange som jobber med det til daglig?

Et så fantastisk bra system som så mange kan ha glede av vil naturligvis etter hvert også ha spennende økonomiske aspekter, jeg vil anta at videre finansiering og muligheter for å tjene penger er et tema som er relevant.

Redigert av trondob; 10/03/2015 08:33.
Re: xcranking.no - hva skjer? [Re: trondob] #1932706 10/03/2015 12:20
olechr Offline
More than words
More than words
Håper hvertfall dette blir brukt mer og mer som ranking system. For der de bruker det til ranking fungerer det utrolig bra.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: xcranking.no - hva skjer? [Re: trondob] #1932785 10/03/2015 14:03
T
trondob Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
T
Helt enig!
Det er et supert system, sensasjonelt bra vil jeg si.

Men det har vært særdeles lite blest rundt personene bak så vidt jeg har registrert. Det virker som om de foreløpig ligger lavt i terrenget.

Pussig om ikke snart denne tråden "tar av" litt mer, det vil være mildt sagt overraskende om det ikke er noen - selv her på dette "forumenes forum" - som har en viss innsikt i xcranking.no /rittranking.no.

Re: xcranking.no - hva skjer? [Re: trondob] #1932794 10/03/2015 14:23
F
fredriks Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
F
Bolav som ligger bakom meridarittranking (och jag gissar att det är samma person bakom xc ranking då de ser väldigt lika ut) har tidligare skrivit en hel del på forumet.

http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showprofile&User=17632

Re: xcranking.no - hva skjer? [Re: trondob] #1933164 11/03/2015 09:23
T
trondob Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
T
Takk for det, ser temaet til de grader er blitt diskutert under kategorien "Ritt og arrangmenter", hvor tråden naturligvis hører hjemme, og at det er Bjørn-Olav som er mannen bak. Ser det er 30 sider diskusjon under emnet "Bikerank Norway Beta". Gjorde ikke helt leksa mi før jeg postet innlegget, så er jeg jo også "Fersking", får skylde på det.

Uansett ville det være interessant å få en utredning fra Bjørn-Olav om status og videre planer for det fabelaktige systemet, som er like bra egnet for sykkel som for ski.

Moderator  support