Selger et sett DT Swiss XR-RS 29 hjul (tatt av en 2012 modell Scott Spark RC) selges for 3000,- Knapt brukt, snorrette og uten bulker. 142x12 through-axle bak, QR foran. Selges med Avid HSX Centerlockskiver (180mm foran, 160mm bak) og SRAM PG1070 11-36 kassett
Redigert av Torshov-Simen; 09/03/201520:25.
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Er du sikker på det? Scott har tom drevet på å merke baknavet med "ratchet system" også har det vært paler likevel. Gidder du å ta en inspeksjon........bosset kommer av med et raskt nøkk rett av akselen. Ratchet er to hjul med tenner på sidene som biter i hverandre og ligger inni bosset. Palene vil ligge utenpå.
Det varierer. Jeg har noen nye syncros som DT har bygd lette og fine(1500g) etter at scott tok kritikken på vekta på hjulsetta alvorlig i 2014 og på designen er det lite forskjell å se på de helt annerledes bygde hjula fra året før. Men da er det plutselig paler....antakeligvis for å dekke kostnadene med spline bygging og vassere felger/eiker. Jeg kan tenkes å gå for et sett med eldre DT bygde hjul, men bare hvis jeg er 100 på at det er ratchet bosset.
Er du sikker på det? Scott har tom drevet på å merke baknavet med "ratchet system" også har det vært paler likevel. Gidder du å ta en inspeksjon........bosset kommer av med et raskt nøkk rett av akselen. Ratchet er to hjul med tenner på sidene som biter i hverandre og ligger inni bosset. Palene vil ligge utenpå.
Tja, jeg var ihvertfall sikker utfra at det står "ratchet system" på navet og konsensus på nett, deriblant informasjon direkte fra DT Swiss, tilsier det
Ser ut til å stemme iflg uttalelsene til DT karen i bikeradar testen og siden de er nesten identiske til 1800M så er det jo egentlig ganske fine Trail/AM/Enduro hjul for en ok pris........synd at jeg egentlig er på utkikk etter XC hjul og når jeg tenker meg om så vil jeg ha det litt lettere. Takk for svaret og som sagt hvis noen vil ha noen ganske så fine stihjul så bør man slå til.