Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

29er ramme og gaffel?

29er ramme og gaffel? #1929103 01/03/2015 18:17
emi Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Hei, noen som har en 29er ramme, gjerne med stiv gaffel på?

Ønsker å ha store og brede dekk også for asfaltkjøring, og har allerede en hybrid. Tenkte å flytte hjul og komponenter fra den.

Alt av interesse, men dette er dessverre av typen prosjekt som ikke har det største budsjettet. Si fra hvis du har noe som står og støver bort!

Alternativt så kan jeg være ute etter eldre terrengsykkel les 90-tallet eller noe slikt. Og heller selge den ubrukte hybriden som jeg fikk som erstatning i forsikringsoppgjør. Lager en egen ønskes kjøpt tråd på dette.

Re: 29er ramme og gaffel? [Re: emi] #1929110 01/03/2015 18:38
S
seberg Offline
Ringrev
Ringrev
S
Har en vision alu ramme med stiv carbongaffel 29" størrelse large. Passer personer fra 176 til 190 cm. Styrelager og pressfit kranklager for GXP (sram) medfølger alt er ditt for en tusenlapp hentet i Asker. Krank kan evt følge med. Trenger du andre deler kan også det medfølge mot et lite tillegg. Har vel egentlig alt som skal til med unntak av hjul, men det har du jo sjøl ! Send PM hvis du er interessert.
Hilsen Kjell

Re: 29er ramme og gaffel? [Re: seberg] #1929132 01/03/2015 19:33
emi Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Sitat: seberg
Har en vision alu ramme med stiv carbongaffel 29" størrelse large. Passer personer fra 176 til 190 cm. Styrelager og pressfit kranklager for GXP (sram) medfølger alt er ditt for en tusenlapp hentet i Asker. Krank kan evt følge med. Trenger du andre deler kan også det medfølge mot et lite tillegg. Har vel egentlig alt som skal til med unntak av hjul, men det har du jo sjøl ! Send PM hvis du er interessert.
Hilsen Kjell

Hei Kjell, takk for svar. Dette kunne nok vært ett alternativ, men tror den rammen blir litt for stor for meg da jeg er begrenset i høyden. Glemte å skrive at jeg er 172cm høy og har brukt medium ramme tidligere. Har også hatt litt dårlige erfaringer med å ligge strekt ut over overrøret før ICON_SMILE Samt at hvis alt går etter planen så skal også fruen bruke denne av og til, og hun er enda litt mer vertikalt utfordret. Sikkert noen andre som er interessert i denne rammen, det er jo tid for sykkelprosjekter nå!

Re: 29er ramme og gaffel? [Re: emi] #1930861 05/03/2015 10:07
emi Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Hei, vil bare informere om at jeg nå har valgt en løsning med en bortiomt gratis gammel Nakamura som sikkert kan utføre utgaven hvis den får litt kjærlighet først. Men vil samtidig takke for interessen og tilbudet!

Moderator  support