Ingen dum idé. Det er et av de morsomste rittene (kanskje det morsomste) jeg har kjørt, i hvert fall (selv om det kanskje kan være litt texas til tider). Masse folk rundt løypa, mye liv, det eneste rittet med ordentlig taktisk kjøring. Har vært med tre ganger selv, og tenker å ta turen utover i år også. Kjørte racerklassen første året, men de to siste gangene har jeg deltatt i offroad-klassen (artig å faktisk være med på å spurte om en seier; det skjer ikke akkurat i hvert ritt).
Før 2011-rittet vet jeg i hvert fall at de spesifiserte at slicks ikke var tillatt i offroad-klassen (sannsynligvis fordi en del brukte det i 2010). Jeg la ikke merke til noen som brukte slicks i fjor heller, så jeg tror at du i hvert fall risikerer noen stygge blikk om du stiller med det. Selv bruker jeg Maxxis Flyweight 330, som ruller relativt lett, men har mønster nok til å være innenfor.
Edit: Ser nå at det står følgende nederst på siden du linker til:
Offroad - det skal være vanlige offroaddekk, dvs "knastedekk".
Nå aner jeg ikke hvilken form du er i, men de fleste som har trent litt, kan nok delta i 1:10-1:20-klassen. Kjørte selv på rett under 1:10 i fjor (ble nr 2), og jeg er ikke veldig sterk, akkurat ([url=www.rittranking.no/person/103161/view]rittranking[/url]).