Jeg kjøpte meg en i-Vortex i starten av november og har stort sett bare hatt problemer med den. Tacx har fiksa de fleste problemene med updates på software. Dog ikke hatt samme problem som deg, men endel andre ting.
Hovedproblemet mitt er at rulla viser alt for lite watt.(Forsåvidt ok sålenge den viser det samme fra økt til økt, men hadde vært fint med reel watt i forhold til hva man har testet som terskel fra før) Dette har tacx jobbet med helt siden desember, og bare ignorert mailene mine når jeg har spurt etter oppdateringer på om de finner ut noe.(de "lovet" tross alt og fikse det iløpet av en ukes tid første gang jeg nevnte det for dem)
Jeg fikk også denne versjon 0.26 på mail rett før helga når de endelig svarte meg på mail igjen etter 1,5mnd ignorering. Den har samme navn som den firmwaren jeg hadde fra før, og fikset null og niks. Eneste tacx da svarte meg på mail, var at jeg fikk teste en gang til, for den skulle fikse det.
Igrunn ganske møkk lei hele tacx nå. Har du testet watten din noe annet sted, eller med andre målere så du vet hvordan din vortex viser vs hva du egentlig ligger på?
Edit: Har du prøvd og kjøre rulla med kun styreenheten og uten pc/TTS4?
Redigert av Kjetaca90; 24/02/2015 20:29.