Jeg fikk V800 av fruen til Jul :-) Stort fornøyd med den :-) Kjøpte med stages til sykkelen i dag og gledet meg til å komme hjem og teste den. Regnet med at det skulle gå glatt å få koblet den opp mot klokken via blåtann+ Det fikk jeg ikke til. Klokken fant stages og koblet seg opp mot den, men fikk ikke noen watt måling. Noen som har koblet de sammen og har noen tips? mulig det er noe feil med stages en. Jeg fikk heller ikke opp Watt i appen jeg lastet ned for å kalibrere den. Appen viste cadens, men ikke watt. Fikk kalibrert den via appen.
På Garmin må man velge hvordan man ønsker å se watten, f,eks 3s gjennomsnitt, 10s gjennomsnitt osv.... Kan det være at du ikke har valgt korrekt visning? Kjenner ikke hvordan Polar er på det området
Leste på dcrainmaker.com at Polar fortsatt jobbet med 3.parts watt målere, som Stages. Watt løsningen på V800 og 650 er foreløpig forbeholdt Polar Keo.
Ja ser det ikke går enda. Diskuteres i denne tråden. http://forum.polar.fi/showthread.php?t=29629 Polar og Stages er i dialog for å finne en løsning. Satser på at det ordner seg snart :-)