Får ubegripeleg mange henvendingar frå kjende og ukjende som vil kjøpe seg "fulldempa". Dei fleste har ikkje gjort seg opp nokon meining om eksakt kva dei vil bruke ein sykkel til, og mange veit ikkje at det er ekstrem stor forskjell på ein fulldempa GT zaskar, og ein scott gambler.
Det heile bruker som regel å ende i ei endelaus avhandling frå mi side om eigenskapar og bruksområde og prisleie o.s.v. Og påfølgande facebookmeldingar fram og tilbake i eit halvårs tid:)
Nevnte avhandling kunne bli veldig mykje kortare og meir forståeleg dersom eg kunne henvende dei til ein artikkel/buyers guide først. Rett og slett ein oversikt over ulike sykkelkategoriar. Eg hugsar at terrengsykkel hadde ein slik artikkel i bladet for ei tid tilbake, men eg klarte ikkje å google meg fram til noko liknande på nett. (Amatør)
Nokon som har ein slik link til meg?
Som abonnent på Terrengsykkel får du digital tilgang på alle blader vi har gitt ut. Også på smarttelefonen din.
Nummer 1 2015 vil også være en utgave med stor sykkelguide i tillegg til annet spennende stoff. Du kan jo gi kompisene en utgave av bladet? Eller et abonnement i gave?
http://www.ffshop.no/terrengsykkel-c-85.html;-)
GOD JUL