Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Hjelp til sjølvhjelp. Sykkelkategoriar

Hjelp til sjølvhjelp. Sykkelkategoriar #1903382 18/12/2014 16:52
F
Fenris Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
F
Får ubegripeleg mange henvendingar frå kjende og ukjende som vil kjøpe seg "fulldempa". Dei fleste har ikkje gjort seg opp nokon meining om eksakt kva dei vil bruke ein sykkel til, og mange veit ikkje at det er ekstrem stor forskjell på ein fulldempa GT zaskar, og ein scott gambler.
Det heile bruker som regel å ende i ei endelaus avhandling frå mi side om eigenskapar og bruksområde og prisleie o.s.v. Og påfølgande facebookmeldingar fram og tilbake i eit halvårs tid:)
Nevnte avhandling kunne bli veldig mykje kortare og meir forståeleg dersom eg kunne henvende dei til ein artikkel/buyers guide først. Rett og slett ein oversikt over ulike sykkelkategoriar. Eg hugsar at terrengsykkel hadde ein slik artikkel i bladet for ei tid tilbake, men eg klarte ikkje å google meg fram til noko liknande på nett. (Amatør)
Nokon som har ein slik link til meg?

Nordfjord Grovsyklarlaug
Re: Hjelp til sjølvhjelp. Sykkelkategoriar [Re: Fenris] #1903403 18/12/2014 18:56
mogens Offline
Besatt
Besatt
Det er mange slike oversikter, men denne ser vel ganske grei ut:
http://www.bikeradar.com/gear/article/mountain-bike-styles-explained-40770/

Re: Hjelp til sjølvhjelp. Sykkelkategoriar [Re: mogens] #1903534 19/12/2014 09:37
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Sitat: mogens
Det er mange slike oversikter, men denne ser vel ganske grei ut:
http://www.bikeradar.com/gear/article/mountain-bike-styles-explained-40770/

Enkel å grei den der.
Og det særnorske fenomenet er vel at Trail og AM/Enduro omtrent er samme kategori her :-)

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Hjelp til sjølvhjelp. Sykkelkategoriar [Re: Fenris] #1903541 19/12/2014 09:42
sykkeloyvind Offline
More than words
More than words
Sitat: Fenris
Får ubegripeleg mange henvendingar frå kjende og ukjende som vil kjøpe seg "fulldempa". Dei fleste har ikkje gjort seg opp nokon meining om eksakt kva dei vil bruke ein sykkel til, og mange veit ikkje at det er ekstrem stor forskjell på ein fulldempa GT zaskar, og ein scott gambler.
Det heile bruker som regel å ende i ei endelaus avhandling frå mi side om eigenskapar og bruksområde og prisleie o.s.v. Og påfølgande facebookmeldingar fram og tilbake i eit halvårs tid:)
Nevnte avhandling kunne bli veldig mykje kortare og meir forståeleg dersom eg kunne henvende dei til ein artikkel/buyers guide først. Rett og slett ein oversikt over ulike sykkelkategoriar. Eg hugsar at terrengsykkel hadde ein slik artikkel i bladet for ei tid tilbake, men eg klarte ikkje å google meg fram til noko liknande på nett. (Amatør)
Nokon som har ein slik link til meg?

Som abonnent på Terrengsykkel får du digital tilgang på alle blader vi har gitt ut. Også på smarttelefonen din.
Nummer 1 2015 vil også være en utgave med stor sykkelguide i tillegg til annet spennende stoff. Du kan jo gi kompisene en utgave av bladet? Eller et abonnement i gave?
http://www.ffshop.no/terrengsykkel-c-85.html
;-)

GOD JUL

Øyvind Aas
Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Hjelp til sjølvhjelp. Sykkelkategoriar [Re: Fenris] #1903571 19/12/2014 10:10
F
Fenris Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
F
Takk for tips dudes..:)
Skal sende linken til karane. OG be dei om å kjøpe neste TS utgåve. I tillegg til sykkelguide, ryktast det nemleg litt prima lokalstoff i nevnte blekke..:)

Nordfjord Grovsyklarlaug

Moderator  support