Norges mest gjennomførte Bianchi Oltre XR?
Bianchi Oltre er den ultimate allround racersykkelen med god stivhet, komfort og aerodynamiske egenskaper.
Rammen er 2013-modell, og brukt 1.5 sesonger.
Størrelsen er 57 cm og passer bra for deg mellom 180 og 190 cm.
Jeg kan bygge om sykkelen etter ditt ønske med tanke på styreform, sadel og stemlengde.
Jeg har også en Dura Ace 9000 11-delt mekanisk gruppe liggende, samt andre hjul. Ta kontakt for pris med annet oppsett enn det som er vist.
Alt av deler er enten nytt eller vasket og vedlikeholdt av sykkelmekaniker etter hver tur.
Sykkelen fremstår dermed som svært godt ivaretatt og holder samme standard som da den var ny.
Spesifikasjoner:
Ramme og gaffel: Bianchi Oltre XR HoC
Hjul: Mavic Ksyrium SLR Tubular med exalith bremsebane.
Dekk: FMB Paris-Roubaix Pro 25mm Celeste sidevegger (dekkene er brukt på fine søndagsturer i 2014, de har mange mil igjen)
Stem: Deda Superleggero 100mm (Jeg har andre stemlengder liggende)
Styre: Deda Campione 420 med mer (Jeg har styre med compactbøy liggende dersom det er ønskelig)
Sadel: Selle Italia SLR Team kit carbonio
Kranksett: Campagnolo Record 53-39, 172,5mm armer
Girhendler: Campagnolo Record med Celeste gummi (Orginale sorte følger med)
Bakgir: Campagnolo Record
Framgir: Campagnolo Chorus
Bremser: Campagnolo Record, Dual piviot foran, single piviot bak
Kassett: Campagnolo Chrous, valgfritt 12-25 eller 12-27
Kjede: Campagnolo Record
Pris for overnevnte oppsett er 31999 NOK
Celeste Speedplaypedaler og King Cage Steel flaskeholdere kan følge med mot tillegg.
Ta kontakt for spørsmål, budgivning eller prisforlag på andre utstyrsoppsett.
Jeg er villig til å diskutere pris, men er på ingen måte nødt til å selge. Dermed er skambud på ingen måte ønsket.
Jeg setter pris på at spørsmål blir tatt på PM eller på telefon: 95 ni en 17 fire tre
Sjekk også ut Finn-annosnen.