Jeg lurer på om noen gidder å hjelpe meg med et litt komplisert rittopplegg, slik at jeg vet sånn ca hva jeg skal snakke om med et timingselskap når jeg ringer?
Jeg har fått med med meg at det finnes billige app løsninger, men de krever en del folk og kan bli en del styr så det enkleste vil være en fullautomatisk løsning selv om det blir dyrere. Jeg ser også for meg at alt skal være så sømløst som mulig og at man ikke skal måtte forholde seg til starttider. Altså bare kunne gli igjennom når man når de forskjellige målepunktene. Å ha tider tilgjengelig på nett instantly er ikke nødvendig, det holder med at tidene er klare et par timer etter at alle er i mål.
Opplegget ser sålangt slik ut.
Det er to riitt i en pakke, pluss en "enduropris" med to eller tre SSer bakt inn i den ene
Begge konkurranser går samme dag, så tett som mulig
Alt foregår på samme trase`
Den ene konk kjører hele traseen (konk1)
Den andre (konk2) begynner først tidtakning et stykke uti. Denne skal ha en "enduropris" i tillegg ala TSR. Disse vil bare bli sendt ut fra "start" og skal først klokkes inn lenger ute i traseen. På veien vil de da altså i tillegg møte noen SSer uten starttider de skal kun ha en makstid å forholde seg til.
Målgang er den samme for alle. Siste legget i Enduroprisen vil også bli klokket inn her
Starten for konkurranse 2 vil også være starten for første SS.
Alle målepunktene unntatt ett vil være lett tilgjengelig mtp transport av hardware
Ett målepunkt er noen km fra nærmeste vei.
Er et sånt opplegg i det hele tatt mulig?
Jeg er ikke kresen på innspill