Ønsker å selge (eller bytte) min Ridley Crosswind str.56. Denne ble kjøpt i september via Finn, men den er dessverre for stor for meg. Selv er jeg 183. Jeg har for det mest kun brukt den til og fra jobb, men også i et sykkelritt i Bærum (NC). Er veldig fornøyd med selve sykkelen, men ønsker en som er litt lavere. Følger med to hjulsett! Er også mulig å kjøpe kun rammen!
Se tekst fra forrige finn-annonse (selger var Car Christopher Hoel, sikkert kjent for noen av dere): "Unik og tøff Ridley Crosswind str.56 selges. Passer personer mellom 170-190cm. (Selv er jeg 201cm). Aluramme. Sykkelen er nylakkert i vinter og påmontert nytt Campagnolo Chorus gruppe. Den er fin og i meget god stand. Det følger med nye Fulcrum Racing 7 hjulsett og nye dekk, samt tubular carbon hjulsett. Forøvrig er alt nytt. Sykkelen har trillet 10 mil. Selger sykkelen da jeg ønsker å satse mer på 29`er og at sykkelen er en smule for liten... ;)"
Kan ta flere bilder om ønskelig. Bor i Gamle Byen, Oslo, om noen vil se på den. Ønsker meg 12 000,- for den.