Hei.
Jeg har bestemt meg for å selge downhill / Utfor sykkelen min da den blir alt for lite brukt. Rammesstørrelsen er L og den passer for personer fra ca 180 og oppover. Jeg har hatt sykkelen i 2 år og byttet ut en del slitedeler i løpet av disse årene. I løpet av de siste 2 årene har den vært brukt ca 10 ganger i 2013 og kun 3 ganger i løpet av 2014.
Etter at jeg kjøpte sykkelen har jeg byttet fram og bakdekk, byttet kasett, kjede, bremseklosser og kjøpt nytt bakgir og trigger. Dette ble gjort i 2013. I 2014 har jeg luftet både fram og bakbrems, sykkelen er kun brukt 1 gang etter dette.
Dette begynner å bli en gammel sykkel så den er naturlig nok ikke strøken, det er litt slark i bakhjulet, og en god del bruksmerker. Demperne kunne også trengt en service, men fungerer fortsatt fint en stund til. Sykkelen er fortsatt veldig god til tross for alderen. Jeg brukte selv sykkelen i utfor NM i 2014 og hadde 4 beste tid i seeding, men kjørte ut i finalen. Så hvis man har lyst til å komme i gang med utforsykling men ikke har lyst til å bruke for mye penger er dette en god sykkel og starte med da den er veldig stabil i fart.
Kjøper kan også få med Kne/leggbeskytter på kjøpet om det ønskes.
Jeg er åpen for bud, da jeg gjerne skal ha solgt sykkelen før jul. Sykkelen kan også sendes på kjøpers regning.