Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna

Re: Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna [Re: Niveus] #1886522 06/11/2014 09:56
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Tex Offline
Besatt
Offline
Besatt
Registrert: Mar 2008
Innlegg: 4,788
Sitat: Niveus

Forventer en snarlig tilbakemelding


Håper du ikke får skjegg i postkassen også.

Re: Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna [Re: Niveus] #1886683 06/11/2014 14:05
Registrert: May 2014
Innlegg: 435
M
ML1 Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
M
Registrert: May 2014
Innlegg: 435
Sitat: Niveus
Min Mail til lefdal etter kjøp av skjeggtrimmer på Storo:
Kjøpte i dag en Philips skjeggtrimmer og når jeg skal ta den i bruk så ser jeg til min store overraskelse og vemmelse at den allerede er brukt. Dere eller kunden har riktig nok prøvd å fjerne skjegget, men det ligger fortsatt skjegg igjen når man ser nærmere på den og den bærer preg av å ha vært brukt.

En ting er at dere legger vanlige elektriske artikler ut igjen for salg, men at dere selger brukte artikler til personlige pleie som nye gjør meg direkte dårlig.

Forventer en snarlig tilbakemelding på hvordan dette kan skje og hva dere tenker å gjøre med dette


Skjegg eller rævskjegg.? Litt kreativ klage her og "plasteret på såret" gavekortet bør øke i verdi.. klag på høyest mulig nivå;)

Re: Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna [Re: Niveus] #1886773 06/11/2014 17:40
Registrert: Jan 2003
Innlegg: 5,594
supernalle Offline OP
Søk hjelp!
OP Offline
Søk hjelp!
Registrert: Jan 2003
Innlegg: 5,594
Sitat: Niveus

En ting er at dere legger vanlige elektriske artikler ut igjen for salg, men at dere selger brukte artikler til personlige pleie som nye gjør meg direkte dårlig.


Skikkelig kvalmende.

Uansett om det er sløvhet eller hvem som har skylda så skal Lefdal vite hva de driver med. Det var en gang et bra selskap, nå har de mistet styringa. All grunn til å ikke shoppe der noe mer.

Norske butikker ønsker nasjonal lojalitet, men lav service og svindel så kan man like godt handle på nett fra utlandet.


Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna [Re: ML1] #1886774 06/11/2014 17:42
Registrert: May 2008
Innlegg: 78
N
Niveus Offline
Medlem
Offline
Medlem
N
Registrert: May 2008
Innlegg: 78
Ut fra hårenes karakter ble det vurdert til ansiktshår... Fikk til svar at de beklaget at jeg tilsynelatende hadde fått et brukt produkt og oppfordret meg til å oppsøke butikken for å få et nytt.
Hadde vel forventet en noe mer beklagende tone både på Mail og når jeg oppsøkte butikken igjen

Redigert av Niveus; 06/11/2014 17:42.
Re: Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna [Re: supernalle] #1886788 06/11/2014 18:05
Registrert: Mar 2003
Innlegg: 8,525
mtbmaniac Offline
Søk hjelp!
Offline
Søk hjelp!
Registrert: Mar 2003
Innlegg: 8,525
Media neste. Kunne være morsom artikkel. ICON_SMILE

Re: Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna [Re: Niveus] #1886789 06/11/2014 18:05
Registrert: May 2014
Innlegg: 435
M
ML1 Offline
Entusiast
Offline
Entusiast
M
Registrert: May 2014
Innlegg: 435
Send klagen oppover i systemet. Desken gir beng. Jeg ringte inn til ikea og etterspurte personalsjefen. Det fikk jeg og fikk gratis skap (2500)pluss 1500 kr i gavekort da jeg hadde fått en feilvare. 1500 skulle dekke reiseutgiftene jeg hadde for å bytte varen. Kundeservice tilbød 10% rabatt og nektet å la meg fremsette klagen til noen høyere opp i systemet. To ganger kom ikea på døren og byttet sofa pga feil på sømmer i 4 etg uten heis da jeg forklarte hva jeg mente om å reise gratis for dem med feilvarene deres.

Re: Betenkelig bedriftskultur i Lefdal Alna [Re: ML1] #1886812 06/11/2014 19:26
Registrert: Apr 2005
Innlegg: 1,009
A
anderssb Offline
Ringrev
Offline
Ringrev
A
Registrert: Apr 2005
Innlegg: 1,009
Sitat: ML1
Send klagen oppover i systemet. Desken gir beng. Jeg ringte inn til ikea og etterspurte personalsjefen. Det fikk jeg og fikk gratis skap (2500)pluss 1500 kr i gavekort da jeg hadde fått en feilvare. 1500 skulle dekke reiseutgiftene jeg hadde for å bytte varen. Kundeservice tilbød 10% rabatt og nektet å la meg fremsette klagen til noen høyere opp i systemet. To ganger kom ikea på døren og byttet sofa pga feil på sømmer i 4 etg uten heis da jeg forklarte hva jeg mente om å reise gratis for dem med feilvarene deres.



Ikea har en veldig bra byttepolicy. Jeg fikk refundert kjøreutgifter etter statens satser, 60 km hver vei for å bytte en ødelagt skuffeåpner på et kjøkkenskap.

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support