Hei forumet,
Jeg kjøpte en Bianchi 928 SL på våren ifjor, og sykkelen fikk i underkant av 650 mil ila den sesongen. Utstyrt med Campagnolo Record 11 - 2011 modell. Dessverre røk bakskifteren da skruen som holder det nedre trinsehjulet på plass dro seg ut av gjengene sine. På en tidligere tur knakk også festeanordningen til framskifteren. Begge ble byttet ut med 2014 Super Record ganske raskt da forretningen jeg handlet i brukte 3 måneder på å plukke opp telefonen etter levering.. noe jeg hadde mistanke om på forhånd.
Da jeg nå tok høstdugnaden i boden fant jeg frem restene av det havarerte utstyret (noen vil kanskje si at dette kun var småplukk som lett kunne fikses - ja, jeg jobber på et kontor. Foran en PC. Mest glad i at ting bare funker). ..så jeg tenkte jeg skulle skrive til Campagnolo da de har 3 års garanti på utstyr fom kjøpsdato. MEN - det er ikke bare enkelt å finne frem til en mailaddresse på hovedkontoret da de tydelig ønsker at kunder tar kontakt med forhandler (glem det!) eller i nest beste fall distributør (kødder du?).
Så mitt spm er følgende:
Sitter noen på en kontakt hos Campagnolo som kanskje er litt ekstra service minded?
Eller er det noen som har gode råd?
Elleve i Trondheim fikser nok dette på et blunk men hvis Campa erstatter ødelagte deler så foretrekker jeg nok det.
På forhånd takk!
Mvh
V