Selger min Jekyll som jeg kjøpte seint høsten 2011, blei brukt sommeren 2012 og halve sommeren 2013 og er i veldig god stand.
Kan tenke meg at jeg har ca 20 turer på den totalt, har rett og slett for mange sykler så den fikk veldig lite bruk.
Flott sti/topptursykkel som klatrer meget godt og er stiv og flott nedover, her er det veldig mye sykkel igjen.

Spec er tilnærmet lik orginal; http://www.cannondale.com/nam_en/2011-jekyll-278.
Har byttet krank våren 2012 til en X0 2-delt da den 3 delte kranken den kom med var særdeles glad i chainsuck.
Frontgir og skifter er byttet til Sram XX sammen med kranken, er også montert en MRP 2x kjedefører.
Gaffelen fikk ett havari sommeren 2013, blei fikset hos Cyclon på garanti og tok samtidig full service på den.
Etter dette har den ikke blitt brukt mer enn 2-3 turer, fikk min Bronson til årets sesong så Jekyllen har stått lagret inne.
Eneste feil jeg kan se er noen merker etter chainsuck med den 3 delte kranken, og gått ett skall av lakken på høyre side, sikkert etter at den har stått lagret opp mot noe (se bildet).
Er også montert en RS Reverb på den som ikke var med da jeg kjøpte den.

Ser mer eller mindre ny ut, eneste jeg ville gjort før videre bruk er kanskje en service på bakdemperen da dette ikke er gjort siden den var ny grunnet lite bruk.
Sitter ett par Nobby Nick på hjulsettet som følgte med, følger også med ett splitter nytt Easton Haven hjulsett med 11-36 kassett og ett sett Hans Dampf.
Tror jeg bare har brukt forhjulet en tur for å teste dekket.
Bildene er tatt i vår da jeg tenkte på å selge den da, men ting tar tid og får først gjort det nå, den har stått varmt og trygt inne siden da.
Kan få tatt flere bilder hvis ønskelig.

Tror nyprisen var på 42000, mener jeg betalte rundt 33 med 20% rabatt.
Selges nå for 16000 med det ekstra hjulsettet.
Har ett par sykkelesker stående så kan nok få sendt den hvis kjøper betaler frakt.
Den kan besiktiges ved foten av Norefjell.

Har en jobb der jeg er vanskelig å få tak i på telefon, så epost er å foretrekke; oksoerlie@hotmail.com, evt en sms til 93 25 47 78.

Vedlegg
Jekyll1.jpg (126.34 KB, 157 nedlastinger)
jekyll2.jpg (118.76 KB, 70 nedlastinger)
jekyll3.jpg (58.64 KB, 58 nedlastinger)
hjul.jpg (142.92 KB, 53 nedlastinger)