Hei!
Jeg vurderer en etablering av en nettside for «hverdagssyklisten». Mine tanker rundt denne nettsiden er en bildefeed med «commuter-bilder» og bilder hvor sykkelen blir brukt som transportmiddel i tillegg til trening. Jeg har de siste årene fått opp øynene for hvor mye mer man får sett ved bruk av sykkel fremfor bil, og håper at andre også er/vil bli dette.
For å gjøre terskelen minst mulig for å dele, så tenker jeg og linke denne bildefeeden fra Instagram (at bilder med en viss hashtag kommer opp i feeden).
Mitt håp er at denne nettsiden etter hvert kan bli en slags «samleside» med bilder, tips og triks og produkter til hverdagssyklisten. Jeg har jobbet frem en enkel avtale med «SpeedSleev» (
www.speedsleev.com), og håper å selge noen av disse via nettsiden nå i startfasen (PM dersom du ønsker å reservere noe fra SpeedSleev).
Spørsmålet til dere medsyklister er da:
Er denne nettsiden noe folk vil bruke, og finnes det noen lignende sider fra før av?
Er det noen som vil kjøpe SpeedSleev fra en norsk leverandør nå som moms-grensen er blitt økt?
Er det noen her som er interessert i å være med på dette prosjektet (det er først og fremst IT-biten jeg kunne trengt hjelp til)?
Stian