Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Service på DT Swiss xrc 100mm i Trondheim

Service på DT Swiss xrc 100mm i Trondheim #1876032 19/10/2014 00:51
T
TEK Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
T
Hei

Har denne demperen og det virker som om den oppfører seg litt "underlig".
Lockout'en låser ikke skikkelig, i tillegg så er rebound i åpen stilling veeeldig treg, også etter at jeg har forsøkt å stilt både på den og kompresjon. Når jeg trykker den ned høres det også ut som om det lekker luft og jeg så små bobler ved pakningen på høyre demperbein.
Så jeg tror den trenger litt god omtanke og pen behandlng, med bytte av litt pakninger osv.
Har sett litt på opplegget rundt service på dempegafler - og det virker å være litt mer med det enn det jeg ønsker å gjøre på egen hånd - i tillegg til at jeg måtte ha service kit/deler eller noe om jeg skulle gjort noe med det selv.

Lurte på om noen her vet hvem i Trondheimsområdet som tar service på DT Swiss gafler?

-TEK

Scott Spark RC 2011
Hard Rocx Equilibrium Cambrium Discimus 2007
Re: Service på DT Swiss xrc 100mm i Trondheim [Re: TEK] #1876118 19/10/2014 09:47
O
oddivato Offline
Entusiast
Entusiast
O
Hallo

Trur nok ikke du får noen i Trondheim til å ta i den demperen, kjøpte rep sett og tenkte å gjøre det sjøl en for et par år siden. Fikk skifta foringer og støvtettinger ved hjelp av hjemmelagd verktøy. Sitter igjen med to poser O ringer men ser meg ikke i stand til å plukke sund innmaten sjøl om jeg har skrudd på det meste før.

Lever til Hank så sender dem den vidre, koster visst drøyt 2000 hvis jeg ikke husker feil.
Odd

Moderator  support