Har vurdert og bytte ut min gamle kjedelige elite-rulle (som ikke blir brukt) med ei VR-rulle i vinter, men blir ikke klok på hva jeg skal gå for.
Fikk nettopp mail fra XXL om at de har tilbud på Tacx i-flow rulle til 2299.
Dette virker som ei rulle som har det meste jeg ønsker meg, uten at jeg egentlig vet hva jeg trenger, da jeg ikke har brukt VR-rulle før.
Ser at XXL selger Tacx I-vortex for kun 700 kr mer, men hva er egentlig bedre med denne bortsett fra at det ser ut til at den har en bedre computer til å feste på styre?
Prisen er dog 1150 kr bedre enn hos bikeshop, så må vel sies og være et bra kjøp?
I diverse tråder (fra 2012 og 2013) her inne har jeg derimot lest at programvaren til tacx er bare møkk. Har det kommet noen bedring på dette området eller fraråder tacx-brukere fortsatt andre fra å kjøpe tacx? Ser jo veldig fancy ut med masse løyper, klatringer, velodrom +++, men vis programvaren er bare problemer er det jo kjipt..
Går man ytterligere noen prislapper opp får man jo rulle fra BKOOL, som jeg stort sett bare har lest positive ting om.
Så hva tror anbefaler folk? I-Flow/I-Vortex/BKOOL eller noe helt annet?
2300, for førstnevnte høres ut som en behagelig pris for meg, men om jeg kan få noe jeg vesentlig bedre for 3-3500 så kan jeg vel strekke meg opp i den prisen.