Lager en ny tråd for nå skal den selges, også har jeg tatt noen bedre bilder. Den er brukt 10 dager i Åre og noen dager med pushbike i marka. Den har noen merker men ingen skader, har brukt ekstra karbon beskyttelse under krankhuset. Ramme: V10 rød str. L Shock: Vivid air 2014 Gaffel: Fox 40 rc2 2012, noen få merker, men de er pusset ned å har ingenting å si. Gir: X7, 9delt Shifter: X9 Krank: Saint 2014, 36 t Bremser: velg mellom Avid Code 2012 og Shimano Xt 2014 Hjul: Hope pro 2 evo m/ dt swiss fr600 Styre: Chromag fubar osx Stem: Chromag director Setepinne: Burgtec karbon Kjøper får med et ekstra sett med Conti baron dekk helt nye. Pris: 30000,- Har du spørsmål så fyr av.
Ser ikke hvordan sykkelen skal være verdt 30.000,- fikk meg en lignende sykkel m/karbonramme og fullt xtr oppsett til 11.000,- Den var da også uten de stygge merkene som var på innerbenet på gaffelen. her er det x7 gir som er tilsvarende slx,
Ser ikke hvordan sykkelen skal være verdt 30.000,- fikk meg en lignende sykkel m/karbonramme og fullt xtr oppsett til 11.000,- Den var da også uten de stygge merkene som var på innerbenet på gaffelen. her er det x7 gir som er tilsvarende slx,
man ser ikke på bakgiret når man skal ha utforsykkel. Hvilken tilsvarende karbon-utforsykkel snakker du om? Blir veldig feil å sammenligne med rittfulldemper eller hardtail. Uansett er denne sykkelen regna for å være "the best of the best", og er absolutt verdt mer enn 10k.
Detter er som sagt over en av de desidert beste utfor rammene som å oppdrive.Jeg har sagt kom med bud fordi jeg vil selge sykkelen, men vær litt realistisk er du snill.
Ikke noe problem med vekta, og det står på 203 skiver. Når det kommer til høyden er jeg ikke sikker, det spørs vel hvordan størrelser du trives på. På størrelses kartet dem står det opp til 6.3 feet eller 190.5 cm. Så den burde passe.
Også Steve Peat er 191. Begge kjører XL. Interessant med Greg Minnaar at han kjører 60mm stem, OG han har et custom(såvidt jeg vet) Chris King Inset som er offset og gir 8mm lenger effektivt lengde på sykkelen.
Men basert på dette kan 191 og L virke litt knapt.