Ikke hakk på meg, det er Mads «Makken» Haugens uttalelse til Dagens Næringsliv Eventen streames hos Red Bull.
Jeg har aldri sett Rampage live, hvor lenge må jeg forvente å sitte våken? Kan jeg bare drite i å komme meg på skolen på mandag?
Mener sendinga starter 2100 søndag kveld. I fjor ble det utsettelser pga vind, altså mye venting, før de til slutt avlyste andre run. Litt antiklimaks.
Også er det ganske normalt med mye venting og inslag på sendinga. Amerikanerne er flinke å fylle opp før action egentlig starter :-)
Så du er sikkert trøtt mandag, men du får mest sannsynlig med deg ganske mye før klokka 12 søndag kveld.
-------------------- Happy Trails! Jørgen
Re: Birken er for kjerringer - Rampage '14
[Re: Stein]
#186396526/09/201412:32
Makken er bare dønn ærlig og direkte i sine uttalelser, men det er godt mulig journalisten velger å fremstille han som ekstra kul. Slik jeg kjenner Makken så holder han seg til sitt og bryr seg ikke nevneverdig om hva andre driver med.
At han drar på allerede i Rampage er hevet over enhver tvil, bare sjekk ut denne videoen hvor han er førstemann som drar ut GoPro-stepdown under trening:VIDEO
GO MAKKEN sier nå jeg, håper han klarer å kvalifisere seg og får være med på finalene søndag.
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
[Re: Tallak]
#186401626/09/201413:38
Blir litt svett når folk må ta alt alle sier så seriøst, spesielt ting gjengitt av journalister
Jeg kommer til å sitte klistret i hvert fall
Det er det vel ingen som gjør, men på den annen side må man nesten regne med å bli ivrig sitért når man er svær i kjeften under et intervju. Nå backer Makken det opp ved å sykle helt hinsides, da selvsagt.
[Re: Naustdal]
#186407826/09/201415:53
Makken manglet 1 plass for og kvalifisere seg Det starter etter planen i dag kl 21, og varer til rundt 01 med mindre det er mye venting pga vind og regn. Har sett det live mange år på rappen, og det sykeste skjer til slutt. Så hold deg våken! Skikkelig bummer og legge seg, for så og se video av en backflip ned okley center dagen etterpå
Makken manglet 1 plass for og kvalifisere seg Det starter etter planen i dag kl 21, og varer til rundt 01 med mindre det er mye venting pga vind og regn. Har sett det live mange år på rappen, og det sykeste skjer til slutt. Så hold deg våken! Skikkelig bummer og legge seg, for så og se video av en backflip ned okley center dagen etterpå
Makken endte lenger ned, lå på 11. før de visste om de fikk gjennomført siste del av andre kvalik-omgang. Når den ble kjørt i går ramla han litt lenger ned.
Makken endte lenger ned, lå på 11. før de visste om de fikk gjennomført siste del av andre kvalik-omgang. Når den ble kjørt i går ramla han litt lenger ned.