Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What??

Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: ØysteinS] #1864105 26/09/2014 16:36
G
GertA Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
G
Hehe. Jeg startet magnetron som var skrudd ut av microen og lå løst på benken. Gjør ikke det en gang til, for en syk opplevelse! Skal sies at jeg er utdannet innen dette og burde vite bedre. Men alt skal prøves når man er ung 😄

Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: tons] #1864154 26/09/2014 18:17
RaymondJ Offline
Veteran
Veteran
Utdyp gjerne mer GertA! Har lurt i alle år på hva som skjer da!

Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: RaymondJ] #1864160 26/09/2014 18:29
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
En av mine kinesiske kunder produserer mikrobølgeovner og tester at touch-interfacet virker selv om døra er litt på gløtt. De ønsker en løsning som er så robust at de slipper å teste dette siden testpersonellet blir syke av testen og må byttes ut jevnlig. Dette virker ulogisk for meg, men de kinesiske selgerne våre påstår at det er tilfelle.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: RaymondJ] #1864170 26/09/2014 18:33
G
GertA Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
G
Ja hvordan beskriver man det. Virket som hele rommet pulserte og lysene dimmet opp og ned i stort tempo. Vet ikke om lysene gjorde det eller ikke, eller om det bare føltes sånn. Og en intens lyd som på en måte fulgte lysene. En ut av deg selv opplevelse hvor det virket som om du mistet kontroll over omgivelsene og orientetingsevnen. Var en stund alvorlig bekymret for at jeg ikke skulle klare å nappe ut kontakten igjen 😃
Sprøtt, hadde aldri forventet noe sånt og ble nok satt ut av det også. Angret øyeblikkelig og kommer aldri til å gjøre det igjen.
Vet egentlig ikke hva som skjer, hadde vært interessant å vist om dette kun påvirker hjernen/sanseinntrykk eller også lysstoffrør/elektriske installasjoner også.
En lyspære lyser jo inni mikrobølgeovnen så det er vel ikke utenkelig... Noen som vet?
Forøvrig en god avsporing i beste TS-ånd 😄

Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: tons] #1864205 26/09/2014 19:01
T
Trillebår Offline
Ivrig
Ivrig
T
i min tid som ung og dum, så fant vi en gammel micro, som vi prlvde masse rart inni, og det siste vi gjorde i den, var å slenge en liten reiseradio:D

og det kom musikk uttav den i røfflig ett sekund før det kom ett skikkelig lyssorkester, morro men sikkert livsfarlig ICON_TONGUE

-Sverre-
http://duckcityadventureteam.net/ fatbike, fluefiske og vinter morro
Rule #5 // Harden The Fuck Up
http://www.velominati.com/the-rules/
Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: Trillebår] #1871149 09/10/2014 16:24
tons Offline OP
underyter
OP Offline
underyter
Problemet løst. Og svaret er ............ naboens utedel på temperaturmåler. Tydeligvis plutselig slått seg vrang pga dårlige batterier. Takk for nyttige innspill.

Just do it later
Side 2 av 2 1 2

Moderator  support