Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What??

Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: ØysteinS] #1864105 26/09/2014 16:36
G
GertA Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
G
Hehe. Jeg startet magnetron som var skrudd ut av microen og lå løst på benken. Gjør ikke det en gang til, for en syk opplevelse! Skal sies at jeg er utdannet innen dette og burde vite bedre. Men alt skal prøves når man er ung 😄

Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: tons] #1864154 26/09/2014 18:17
RaymondJ Offline
Veteran
Veteran
Utdyp gjerne mer GertA! Har lurt i alle år på hva som skjer da!

Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: RaymondJ] #1864160 26/09/2014 18:29
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
En av mine kinesiske kunder produserer mikrobølgeovner og tester at touch-interfacet virker selv om døra er litt på gløtt. De ønsker en løsning som er så robust at de slipper å teste dette siden testpersonellet blir syke av testen og må byttes ut jevnlig. Dette virker ulogisk for meg, men de kinesiske selgerne våre påstår at det er tilfelle.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Noe "slår ut" garasjeheis og bil. What?? [Re: RaymondJ] #1864170 26/09/2014 18:33
G
GertA Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
G
Ja hvordan beskriver man det. Virket som hele rommet pulserte og lysene dimmet opp og ned i stort tempo. Vet ikke om lysene gjorde det eller ikke, eller om det bare føltes sånn. Og en intens lyd som på en måte fulgte lysene. En ut av deg selv opplevelse hvor det virket som om du mistet kontroll over omgivelsene og orientetingsevnen. Var en stund alvorlig bekymret for at jeg ikke skulle klare å nappe ut kontakten igjen 😃
Sprøtt, hadde aldri forventet noe sånt og ble nok satt ut av det også. Angret øyeblikkelig og kommer aldri til å gjøre det igjen.