Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Håper virkelig at dette ikke er noen her inne.

Håper virkelig at dette ikke er noen her inne. #1858022 16/09/2014 15:18
Sherlock Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Glenn

NBNL

26.43
Re: Håper virkelig at dette ikke er noen her inne. [Re: Sherlock] #1858154 16/09/2014 19:05
Terka Offline
Medlem
Medlem
Forvilla meg ned i det området en gang i mai, på retur med en kamerat hvor vi starta ved Spiralen. Når vi forstod hvor vi var så så gikk vi av sykkelen og trilla den ved siden av oss. Etter det så har jeg hold meg lenger oppe i dalen/marka.

En ting jeg stusser på, uten å mene å spore av tråden, er dette (sitert fra linken over):
"Turistforeningen og kommunen holder på å lage egne sykkelkart for Finnemarka, med tursykkelruter og skilting. Det er satt av 600 000 til dette, og da håper vi at syklistene kan holde seg der det er lagt til rette for det."

- Hva er målgruppen av syklister de skal bruke 600 000 til kart og merking for? Allle? Også de som liker å trille ned Gravningstien/Fjeldheims Flyt, DPS, etc., eller "Ola og Kari Nordmann" som liker grusveier? Om det er det siste, blir det ytterliggere konflikter da mtp den første gruppen syklister som liker stisykling siden de da er forventet at syklistene skal holde seg der "det er lagt til rette for det".

Edit: Burde vi kontakte Turistforeningen/Drammen Kommune mtp overnenvte. Og eventuellt få delta med hva/hvor vi ønsker å sykle?

Redigert av Terka; 16/09/2014 19:07.

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå