Jadda! Selger min 2014 Trek Slash 9 – sykkelen som vant årets test i Terrengsykkel av enduro/ grove stisykler. Helt genial sykkel som tåler mye deng nedover, men likevel har vært trivelig turkamerat de få gangene jeg har hatt anledning til å dra på langtur.
Min utgave er str 18,5», og vil passe bra for personer ca 170 til 180 cm. Kanskje også litt over 180 cm. Selv er jeg 174 cm, og har valgt meg opp en str fra hva jeg trodde jeg skulle ha. Knut Lønnqvist som jobber hos importør Foss Sykler er like høy som meg, og veldig fornøyd med sin 17,5». Litt smak og behag, altså.
Foto: Kristoffer Kippernes
Jeg er halvsponsa lissomproff, og selger årets dop for å finansiere mitt videre misbruk, så jeg er en vanlig gatepusher, og målet er ikke å tjene fett med penger, men prøve å gå sånn ca i null. Prisantydning 26 000,- Får jeg det, så taper jeg litt, men ikke altfor mye. Men for all del: Folk er hjertelig velkomne til å by over hverandre ;-)
Bilder og spec finnes her:
FriFlyt Sykkelen selges med originalgaffelen FOX 34 Talas CTD. Justerbar fra 160 – 130 mm vandring.
Hvis kjøper ønsker å ha med originale Bontrager stem/ styre istedenfor hva jeg har satt på er det selvsagt mulig. Igjen: Smak og behag.
Bakfelgen er nå oppgradert fra Bontrager Rhythm Comp til Rhythm Elite.
Den lille timeren på styret er min, og bare min! Selges ikke!! Pedaler følger heller ikke med.
For øvrig er det flere som har latt seg imponere av Slashen:
VitalMTB Pinkbike Ta kontakt i tråden eller på PM dersom du har spørsmål, eller ønsker å kikke på sykkelen. Jeg kommer til å kjøre DrammEnduro helgen 20. – 21. september, så huk gjerne tak i meg der hvis du er interessert. Og ja – det vil jo med andre ord si at sykkelen først vil være tilgjengelig for kjøper etter dette :-)