Kan absolutt anbefale Merida Warp TT (time warp er utgått). Det er en sykkel som er rask og stiv, har gode justeringsmuligheter, samt har bremser som det faktisk er mulig å justere/jobbe med.
Det jeg liker aller mest med sykkelen er hvordan den oppfører seg i sidevind og når det går fort. Sykkelen er veldig stabil og god under høye hastigheter, selv med mye vind. Ja, man kjenner at du blir tatt tak i, men det gjør man med alle TT-sykler. Jeg er også positivt overrasket over dens egenskaper nedover. Det kjennes ut som at den er litt dårlig til å manøvrere, men etter noen turer så funker det fett! Den reddet meg i helgen under Roserittet da jeg holdt på å ta en Quintana, så styringen er ikke så allerværst... Har enda ikke fått kjørt den ned fra Tryvann, men det skal gjøres nå i høst.

Som nevnt er den enkel å jobbe med. Styret og stemmet er ganske rett frem og helt greit å fikse på (bare husk å bruk momentnøkkel). Gode justeringsmuligheter i høyde på stemmet (spacers under stem som Argon 18) og lengde på stemmet (90mm, 100mm og 110mm), høyde og bredde på extensions, samt armputene. Wire skifte er også lett. Det brukes kun en strømpe pr wire, så jobben er ikke frustrerende i det hele tatt!
Jeg har bare positivt erfaringer etter nesten ett år med Merida Warp TT og anbefaler den på det varmeste.