Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Kjempeservice fra sykkelboden - niner

Kjempeservice fra sykkelboden - niner #1850104 03/09/2014 18:37
J
jorg1 Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
J
Ser at flere deler sine uheldige erfaringer med diverse butikker og importerer, så synes en ordentlig gladsak også må få litt spalteplass!

Oppdaget for kort tid siden krøll som hadde oppstått på min to år gamle Niner jet9 rdo, og som ikke er mulig å reparere. Ringte sykkelboden i håp om at de kunne ta en kikk på saken selv om jeg hadde kjøpt ramma før de fikk agenturet. Traff en imøtekommende kar som ba meg sende bilder og beskrivelse på mail, så skulle de se på dette. Sendte mail og belaget meg på en lang høst med innsending av ramme og venting på svar fra eventuelle beslutningstakere over there.

Men neida! To timer etter at jeg sendte mail med bilder fikk jeg svar fra sykkelboden med beskjed an at dette ordner de, og spørsmål om hvilken rammestørrrelse jeg har. Nærmest for godt til å være sant, men kun dager etterpå sitter jeg her med ny ramme, og det uten å ha vært uten sykkel en eneste dag.

Helt utrolig serviceinnstilling hele veien, mange 1000 kudos til sykkelboden! Dette er virkelig en importør som stiller opp! Tar med med meg denne erfaringen til neste sykkelkjøp:)

Jørgen

Re: Kjempeservice fra sykkelboden - niner [Re: jorg1] #1850144 03/09/2014 19:28
edmann Offline
lillofarer
lillofarer
yes

flott

Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride

- John F. Kennedy

http://www.nots.no/blimedlem
Re: Kjempeservice fra sykkelboden - niner [Re: jorg1] #1850171 03/09/2014 19:58
A
Abit Offline
Ivrig
Ivrig
A
Har handla rammer av dem tidligere, over internett. God service. Rimelige ekstradeler fikk jeg også med.

Re: Kjempeservice fra sykkelboden - niner [Re: jorg1] #1850689 04/09/2014 13:33
Garpen Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Jepp. De svarer på telefonen og mail og prøver å hjelpe til så godt de kan.

(De har dog litt, men bare litt, kjipe åpningstider for de av oss som ikke bor på Kolbotn eller i umiddelbar nærhet)

NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!

Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.

Moderator  support