Ser at flere deler sine uheldige erfaringer med diverse butikker og importerer, så synes en ordentlig gladsak også må få litt spalteplass!
Oppdaget for kort tid siden krøll som hadde oppstått på min to år gamle Niner jet9 rdo, og som ikke er mulig å reparere. Ringte sykkelboden i håp om at de kunne ta en kikk på saken selv om jeg hadde kjøpt ramma før de fikk agenturet. Traff en imøtekommende kar som ba meg sende bilder og beskrivelse på mail, så skulle de se på dette. Sendte mail og belaget meg på en lang høst med innsending av ramme og venting på svar fra eventuelle beslutningstakere over there.
Men neida! To timer etter at jeg sendte mail med bilder fikk jeg svar fra sykkelboden med beskjed an at dette ordner de, og spørsmål om hvilken rammestørrrelse jeg har. Nærmest for godt til å være sant, men kun dager etterpå sitter jeg her med ny ramme, og det uten å ha vært uten sykkel en eneste dag.
Helt utrolig serviceinnstilling hele veien, mange 1000 kudos til sykkelboden! Dette er virkelig en importør som stiller opp! Tar med med meg denne erfaringen til neste sykkelkjøp:)
Jørgen