Tror jeg skal ha meg denna: Rocka microphone...Freestyyyllaaaa
Jeg blir forbanna om de shipper den uten støtta med i pakka. har i hvert fall de obligatoriske 6 eikene.
Videre så er ramma Magnesium alloy. Wow, tror jeg.. Det skrives at den i hvert fall er STONG, som sikkert er bra. Samme er også sadelpinnen.
Og så er navene Novetec og ikke Novatech. Noe nytt på gang der også.
(sykkelen var jo litt styggfet)
Kjøper jeg en slik en, så får MELIDA og ROCKAFELLA kanskje råd til en oversetter, før neste års sykler skal ut på markedet.
Saddle: Artificial Leather Speed... hm...høres jo litt turbo ut det da... Tar sikkert litt av, når anus tres ned på den.... On Road Saddle... Må være rytteren som beskrives...
Fffffreeeeestaaaajlaaaa....... on road saddle.......
Flott. Den er utstyr med TournAy... Den TX50 eller z eller hva det er, er ikke så verst. Krankgiret er ganske ok det.
De tillater seg litt slack i størrelsesestimatet. 3 cm Arror, sånn ca. +- 1 størrelse bare

Ikke bare på størrelsen de tillater seg noget slack
Det reklameres med 30 "hastigheter", er vel googlesk for gir. Ikke verst, når sjalterne er TournAy 3x7.
Sjalterne var visst ikke Shimano. Opplyses at de er SHIING, som sikkert er lønns- og blekkbesparelse for det som står på sjalteren: SHINING. Hvilket igjen sender meg tilbake til den gule sykkelen med tilbehør.