Akkurat nå ligger mesteparten av sykkelen i to bokser i vente på at ramma skal komme.
Har gått for en Intense Tracer T275C. Det kommer definitivt byggelogg og masse fine bilder etter hvert. Og savnet etter våren kommer til å bli uutholdelig lang.
Blir samme som i '13 og '14, men føler null behov for å bytte. (Ikke ramma, i det minste) Dropperpinnen savner jeg, derimot. Siden bildene ble tatt har det blitt satt på et rødt Kore Torsion-styre og røde nålelagre på bakdemper for å bygge opp et bittelite patriot-tema.
Akkurat nå ligger mesteparten av sykkelen i to bokser i vente på at ramma skal komme.
Har gått for en Intense Tracer T275C. Det kommer definitivt byggelogg og masse fine bilder etter hvert. Og savnet etter våren kommer til å bli uutholdelig lang.
Wow, grattis, det er jo en nydelig ramme. Forgjengeren i alu og med 26" hjul (Tracer 2) er ihvertfall en super sykkel, og etter hva jeg har hørt er T275c flere hakk hvassere. Kam ikke bli feil, dette.
2014 Breezer Repack blir min sti-kompanjong også neste år. Oppgradert med e*thirteen TRS+ hjul, Sram X1, Race Face 32T, Rockshox Reverb og kortet ned stem til 60mm. Litt tung med sine drøye 14kg, men det glemmes lett nedover.
Slettes ikke dum den der. Hvordan er det å få tak i alternative dempere? Litt skeptisk til slike spesialtilpassinger. Det vil si, jeg er litt lei av at scott gjorde sånn en lang periode med equalizer-serien.
Slettes ikke dum den der. Hvordan er det å få tak i alternative dempere? Litt skeptisk til slike spesialtilpassinger. Det vil si, jeg er litt lei av at scott gjorde sånn en lang periode med equalizer-serien.
Er det ikke samme bagdemper som på den vanlige stumpjumper?
Mulig det, jeg bare ser at det ene "øyet" er byttet ut med en gaffellignende sak. Er det bare å flytte den gaffelen til en hvilken som helst demper? (ikke erfaring med slike)
Er det bare å flytte den gaffelen til en hvilken som helst demper?
Nei, det kan man dessverre ikke. I praksis er man henvist til å bruke bakdemperne som Fox produserer for Specialized
Rockshox har begynt å produsere shocker som passer odde specialized og trek. Mye pga av sponsede ryttere begynt å be om RS på sine Spesh / trek, og de måtte endre på de for å tilpasse, og vips nytt marked å erobre.
Er det bare å flytte den gaffelen til en hvilken som helst demper?
Nei, det kan man dessverre ikke. I praksis er man henvist til å bruke bakdemperne som Fox produserer for Specialized
Rockshox har begynt å produsere shocker som passer odde specialized og trek. Mye pga av sponsede ryttere begynt å be om RS på sine Spesh / trek, og de måtte endre på de for å tilpasse, og vips nytt marked å erobre.
Det er jo kjempenyheter. Skulle ønske noen gjorde tilsvarende med pull-bakdemperen til Genius, men nå er den ikke lengre i bruk på scotts sykler. Ikke fordi at jeg var missfornøyd, men mener at prisen på spesialtilpassede deler som det holdes kunstig høy på grunn av monopolet.