Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 4 1 2 3 4

Da begynner det å komme...

Re: Da begynner det å komme... [Re: mtbmaniac] #1855756 12/09/2014 16:06
A
Abit Offline
Ivrig
Ivrig
A
Herregud.. På 1 mil...Så blir det kanskje 10-15 km/t saktere enn en moped, avhengig av trimminga, som dere jo absolutt antakelig mener ikke hører hjemme på sykkelstien. Men en lydløs e-sykkel. Det er liksom noe helt annet

Flere som ikke vil se skogen. Et år siden jeg så første el-sykkel med 1000watt, IRL

Redigert av Abit; 12/09/2014 16:07.
Re: Da begynner det å komme... [Re: Stein] #1855760 12/09/2014 16:11
A
Abit Offline
Ivrig
Ivrig
A
Sitat: Stein
Sitat: Abit
Sitat: knut77
Sitat: Abit
De sniker seg inn på lydløst bakfra.

Det gjelder da vanlige sykler og?

De puster, de girer, de lager lyd. Og gjør de ingen av delene, så tar de meg ikke igjen. Med mindre jeg da, ikke tar meg ut og derfor har null problem med å holde en rett og ufarlig linje uten å riskikere å påkjøres bakfra.

Jeg går ut fra du ikke mener at du ofte sykler slik at du har problem med å holde en rett linje og risikerer å kjøres på bakfra?

Forøvrig: Hvis du sykler aldri så vinglete er det den forbikjørende som har ansvaret for at forbikjøringen skal være trygg.

Jeg skal huske å påpeke etter dukkerten fra brua. Kl 5 på morgenen, man ser bak seg før oppoverbakken. Ser 500 meter bak, så langt lyset rekker, og forventer ikke en lydløs "racer" på siden 500 meter etterpå, mens man sykler i meditativ tilstand med langt over normal pendlerfart. Man tror man er alene på veien og bruker den. Det er derfor el-sykler kommer med ringeklokker påmontert.

"Syklistene" gidder ikke bruke ringeklokkene, da de hele tiden passerer folk i tøffe motbakker. Det irriterer, når brua er 40 m høg og gjerdet er kanskje 1.5 meter høgt. Men, man har jo alltid andre siden da. Bare motgående trafikk i 80 kmt/t. Det selvtilfredse "fåregliset" til "syklisten" ja. "hehehhehe....vart du skremt.... se på meg som det går unna"... Skal ikke si høgt hva jeg får lyst til. De er psykopaters leketøy, de syklene. "Snarvei-folket". Her slipper de unna både trening og promillekontroll, og alle applauderer. Attpåtil skal de ha betalt billetten til phat-farm senere i livet.

Redigert av Abit; 12/09/2014 16:17.
Re: Da begynner det å komme... [Re: mtbmaniac] #1855773 12/09/2014 16:23
A
Abit Offline
Ivrig
Ivrig
A
Det er ikke pistolen, men våpenkontrollen... Disse syklene er farlige. Både for andre og for brukeren selv. Ikke minst da de tiltalter dem som ikke har basiskunnskapene. Som å bruke formel 1 biler på kjøreskolen. Selv om, som vanlig, så har "de fleste" litt vett. Men det gjelder jo også alle andre forbudene vi har i Norge. "De fleste" røyker hasj og blir ikke narkomane

Side 4 av 4 1 2 3 4

Moderator  support