Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Scott ransom 40 M Vurderes solgt

Scott ransom 40 M Vurderes solgt #1829365 31/07/2014 18:58
MarkusO Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Vurderer å selge min Scott ransom 40 sti sykkel (str M). Jeg kjøpte sykkelen i sommer og har vært veldig fornøyd med den på de få turene jeg har fått brukt den. Vurderer nå å selge den da jeg har fått hekta på windsurfing å derfor vil prioritere kjøp av nytt brett. Bakdemperen har også satt seg fast i helt sammenklemt posisjon noe som koster 2000 kr og fikse hos oslosportslager, de sender da demperen inn til Ramo AS og får en nyoverhalt tilbake. Dette har jeg ikke råd til for øyeblikket så selger derfor heller sykkelen til sterkt redusert pris med defekt bakdemper så får kjøper fikse den. Kan godt hende det går ann å fikse demperen selv også men dette er ikke noe jeg tørr å prøve meg på..
Sykkelen er en 2008 modell, den er svært lite brukt av både meg og forrige eier så bortsett fra bakdemperen som må fikses fremstår den som i god stand. Forrige eier sa den var brukt under 10 ganger, standen på sykkelen når jeg henta den gjør at jeg ikke har problemer med å tro på det. Jeg har kun fått brukt sykkelen på 3 korte turer.
Sykkelen har 160mm vandring foran og 165mm vandring på bakdemperen. Bakdemperen har lock out med 3 innstillinger man kan justere fra styre, du kan velge mellom full demping, 60% demping eller full lock out, dette gjør at sykkelen klatrer veldig bra og trives godt både på vei opp og når det skal gå fort nedover.
Jeg har byttet ut det største drevet på kranken med en bashguard og orginalt drev følger med hvis du heller vil ha på det. Følger også med orginal Scott pumpe til demperne og shimano xtr clipless pedaler+ flat pedalene som står på nå.
Jeg holder til på Nesodden så bare å ta kontakt hvis du ønsker å se på den, kan eventuelt møte noen på Nesoddtangen bryggen hvis noen fra Oslo området tar båten over for å se på den. Er ikke så veldig aktiv på denne siden så nås helst på mobil, 40 555 484 eller mail, markuso115@hotmail.com

Håper på 8000 for sykkelen sånn den står nå, prisen er betydelig satt ned på grunn av bakdemperen som må fikses.

Re: Scott ransom 40 M Vurderes solgt [Re: MarkusO] #1838006 15/08/2014 11:49
MarkusO Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Bump! Kan vurdere bud på sykkelen. Når jeg skulle fjerne luft fra det negative kammeret (?) til bakdemperen så spruta det også ut olje men etter dette løsna demperen så den er ikke lenger helt sammenklemt.

Moderator  support