Takk får svar!

Jeg prøvde og kjøpe Beinn 20 Small i år men det ble ikke fult så godt mottatt av "finans sjefen"

siden vi kjøpte den cnoc 14 til 4 års dagen så kan man ikke kjøpe ny sykkel hvert år osv.
Så da tenkte jeg att 20 Large passer til han til neste år,han har sikkert sykklet 100++ mil på den cnoc 14 i fjord og år så er godt vant til og sykkle (sykklet 14 km i dag tur retur/tannlegen) men hadde vært kjekt med gir,går ikke så fort. (så kan han på 2 som fyller 3 år arve den cnoc 14 som sykkler mye på Balance sykkel)
Men da blir det nok Islabike på han,ser den er litt rimligere i USA men med toll og porto blir vel det ca det samme som england?
@daktari skal du bestille i år? vi kunne jo bestilt sammen og kanskje spart litt frakt? (jeg må ha min før april da han fyllet 6 år da)ville ikke holdt pusten på att dem skal sende ut til utlandet igjen,og nei det hjelper ikke og møte opp i england og kjøpte/betale der det gjør dem eller ikke

kjenner meg godt igjen i bekrivelsen att 14 er litt liten til 110cm,du har satt styre så høyt som mulig? det hjelpe litt og som beskevet her
http://www.islabikes.co.uk/infohub/infohub-howto-handlebars.htmlhar og juster sete litt over "maks" men er fremdeles litt liten,men er bare noen mnd igjen av sesongen så det får holde.