Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 21 av 23 1 2 19 20 21 22 23

Bortmobbing av nye forum-medlemmer

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Espen J] #1829292 31/07/2014 15:53
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: Espen J
Hvem har gitt deg autoritet til å bestemme hvordan andre folk skal diskutere på dette diskusjonsforumet?

Ingen. Dette er ikke noe jeg bestemmer. Det er en anbefaling. Synes du den er dårlig?

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: GeirK] #1829293 31/07/2014 15:56
allesammen Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: GeirK
Hvem har gitt deg autoritet til å bestemme hvordan andre folk skal diskutere på dette diskusjonsforumet?

Ingen. Dette er ikke noe jeg bestemmer. Det er en anbefaling. Synes du den er dårlig?

Erasmus Montanus say no more...(for dem som ikke har hørt om han google å le)

Trodde stisykling var for ungdommen..
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: allesammen] #1829296 31/07/2014 15:59
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: allesammen

Jeg trenger ikke å Google EM, men jeg skjønner ikke referansen. Hvis du tenker på hvordan han argumenterer at mor Nille er en sten, så må du nesten forklare sammenhengen.

- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Raskall] #1829299 31/07/2014 16:01
pblind Offline
Ivrig
Ivrig
Er det ikke på tide å gi seg nå?

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: GeirK] #1829300 31/07/2014 16:01
allesammen Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: Lesehesten
Hmmm... Jeg har egentlig lovt meg selv å ikke kommentere på denne delen av forumet, men jeg kjenner faktisk folk som har fulgt forumet i årevis, men som aldri kommenterer noe. Grunn: Engstelse for å bli sabla ned av GeirK. Er nok litt sånn for meg, også.

Her skal du få bruksanvisningen på diskusjon med meg.

1. Prøv å komme med påstander du har dekning for. Hvis du ikke har deking, sett et "Jeg lurer på om det er slik at..." foran sånn at det går an å skille påstander og meninger.
2. Dersom du får oppklarende spørsmål om en påstand, prøv å huske hva det er som grunngir påstanden din og svar med det. Dersom du ikke klarer å finne noe, er det helt OK å svare "det vet jeg faktisk ikke". Å ikke svare gir rom for tolkninger om hvorfor du ikke vil svare.
3. Dersom det viser seg at du tar feil og at påstanden din var gal eller ikke holder vann i alle sammenhenger, så innrøm det med en gang - ta det som lærdom og gå videre. Jeg gjør garantert det samme tilbake den gangen jeg tar feil - og det gjør jeg ofte. Husk det er langt mere lærerikt å få demonstrert at man tar feil enn å få bekreftet at man har rett.

Følger din famile denne også((:-
Makan,,

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: GeirK] #1829301 31/07/2014 16:02
allesammen Offline
Entusiast
Entusiast

Jeg trenger ikke å Google EM, men jeg skjønner ikke referansen. Hvis du tenker på hvordan han argumenterer at mor Nille er en sten, så må du nesten forklare sammenhengen.

hehe ,,,for dem som ikke har hørt om han...

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: allesammen] #1829304 31/07/2014 16:07
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G

Følger din famile denne også((:-
Makan,,

Jeg gir de samme anbefalinger for diskusjoner, ja. Hvofor synes du at det er en dårlig anbefaling (som jeg tror du gjør)?

- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: GeirK] #1829305 31/07/2014 16:07
Espen J Offline
Besatt
Besatt
Hmmm... Jeg har egentlig lovt meg selv å ikke kommentere på denne delen av forumet, men jeg kjenner faktisk folk som har fulgt forumet i årevis, men som aldri kommenterer noe. Grunn: Engstelse for å bli sabla ned av GeirK. Er nok litt sånn for meg, også.

Her skal du få en bruksanvisning til hvordan du diskuterer med meg:

1. Senk skuldrene og øs ut av deg dine synspunkter. Dette er et anonymt uformellt diskusjonsforum, det er langt herfra til både avhørsrom og rettsal.

2. Vær positiv, helst (alle har en dårlig dag i blant). Det skaper god stemning og får flere til å bruke forumet.

3. Har du kjøpt Yosemitesykkel på Biltema eller håndlagd sykkel i italia? Topp! Velkommen som syklist!

4. Ingen spørsmål er for dumme. Lurer du på hva du skal gjøre om du har mista ventilhettene, eller hvordan du overhaler en 20 år gammel magurabrems? supert! folk her inne har svar på det meste!

Trønder osv
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: allesammen] #1829306 31/07/2014 16:08
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G

Den forklaringen skjønner jeg i allefall ikke. Hva er det du mener?

- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: sveinaa] #1829307 31/07/2014 16:09
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Sitat: sveinaa
Sitat: Lurifax
Jeg har gjort meg opp mine tanker underveis i tråden jeg også.
Du er inne på noe, og samtidig inne på noe av problemet.

Jeg tror rett og slett ikke folk tør å henge seg på, om de egentlig har aldri så mye på hjertet. Dette er bare noe jeg tror og ikke en sannhet så klart.

Jeg skjønner ikke denne frykten. Skal man diskutere/debattere noe må man nødvendigvis vite noe om temaet. Diskuterer/debatterer man med bakgrunn i 3. håndsopplysninger og det man har "hørt" eller lignende bør man opplyse om det.

Feks må jeg være beredt til å svare for meg om jeg skulle påstå 100% sikkert at man ikke ville legge på seg, samt at man med stor sannsynlighet ville gå fortere på ski om man spiste "Northugbrødet" fra COOP 3 ganger om dagen, dette fordi han garantert ikke ville satt navnet sitt på et produkt man ble fet, og treg i skisporet av, da hele sponsorverdien hans ville falt til null over tid.

Har selv en teori om at folk har forskjellige forventninger til hva som møter dem på et forum.

Noen tenker vel kanskje at det er meningsytringer de ytrer i utgangspunktet og derfor ikke trenger legge vekt på korrekt språkbruk. (Abit har vært innom dette) en mening trenger ikke nødvendigvis å dokumenteres.

Andre igjen forventer kanskje at det er korrekt informasjon som blir skrevet, om og når man først skriver. Disse er gjerne drevne forumbrukere med fartstid fra mange andre fora vil jeg tro.

Sånn sett kan man da ha to fraksjoner med totalt forskjellig utgangspunkt og forventning, og som kjent så leker like barn best sammen så da oppstår det litt turbulens fra tid til annen.

Jeg finner ingen grunn til å betvile at det finnes lesere som kvier seg for å skrive grunnet metodene som blir brukt her. Er jeg villig til å legge ansvaret for dette på GeirK sine skuldre alene, NEI.

Kan GeirK gjøre noe med sin måte i diskutere på? Tja, hvorfor skulle han ikke kunne gjøre det? I følge opptil flere har han allerede gjort dette, og om jeg husker rett har han sagt dette selv også. Endre litt på fremtoning er jo noe vi alle kan gjøre, og det rimelig enkelt. Trenger han å gjøre det? Det får rett og slett opp til Geir selv.

Jeg har ikke søkt etter lignende tråder, men om det som er nevnt tidligere her er reell informasjon, altså at en enkeltperson og dennes diskusjons-teknikk blir gjenstand for en slik tråd som dette med jevne mellomrom så vil jeg anta det er greit å justere nok en gang, med mindre man ikke selv føler behov for det.

Og jo, jeg er enig med deg, det er absolutt en stor fordel å vite mest mulig om det man diskutere / debaterer. Det jeg tror er litt av kjernen er at en del skriver et innlegg i den tro at det er en mening. Når det så blir plukket fra hverandre og delt opp som påstander så får de litt bakoversveis. De var og er kanskje ikke forberedt på akkurat dette.
Da er jeg litt tilbake til at man faktisk kan forsøke å forstå innlegge, og ikke "splitte" det opp i små fraser hvor man ber om belegg for småting.

Mulig jeg ordlegger meg klønete, men det får forumet heller leve med, all den tid jeg "prøver"

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Lurifax] #1829311 31/07/2014 16:17
sveinaa Offline
More than words
More than words
Sitat: sveinaa
Jeg har gjort meg opp mine tanker underveis i tråden jeg også.
Du er inne på noe, og samtidig inne på noe av problemet.

Jeg tror rett og slett ikke folk tør å henge seg på, om de egentlig har aldri så mye på hjertet. Dette er bare noe jeg tror og ikke en sannhet så klart.

Jeg skjønner ikke denne frykten. Skal man diskutere/debattere noe må man nødvendigvis vite noe om temaet. Diskuterer/debatterer man med bakgrunn i 3. håndsopplysninger og det man har "hørt" eller lignende bør man opplyse om det.

Feks må jeg være beredt til å svare for meg om jeg skulle påstå 100% sikkert at man ikke ville legge på seg, samt at man med stor sannsynlighet ville gå fortere på ski om man spiste "Northugbrødet" fra COOP 3 ganger om dagen, dette fordi han garantert ikke ville satt navnet sitt på et produkt man ble fet, og treg i skisporet av, da hele sponsorverdien hans ville falt til null over tid.

Har selv en teori om at folk har forskjellige forventninger til hva som møter dem på et forum.

Noen tenker vel kanskje at det er meningsytringer de ytrer i utgangspunktet og derfor ikke trenger legge vekt på korrekt språkbruk. (Abit har vært innom dette) en mening trenger ikke nødvendigvis å dokumenteres.

Andre igjen forventer kanskje at det er korrekt informasjon som blir skrevet, om og når man først skriver. Disse er gjerne drevne forumbrukere med fartstid fra mange andre fora vil jeg tro.

Sånn sett kan man da ha to fraksjoner med totalt forskjellig utgangspunkt og forventning, og som kjent så leker like barn best sammen så da oppstår det litt turbulens fra tid til annen.

Jeg finner ingen grunn til å betvile at det finnes lesere som kvier seg for å skrive grunnet metodene som blir brukt her. Er jeg villig til å legge ansvaret for dette på GeirK sine skuldre alene, NEI.

Kan GeirK gjøre noe med sin måte i diskutere på? Tja, hvorfor skulle han ikke kunne gjøre det? I følge opptil flere har han allerede gjort dette, og om jeg husker rett har han sagt dette selv også. Endre litt på fremtoning er jo noe vi alle kan gjøre, og det rimelig enkelt. Trenger han å gjøre det? Det får rett og slett opp til Geir selv.

Jeg har ikke søkt etter lignende tråder, men om det som er nevnt tidligere her er reell informasjon, altså at en enkeltperson og dennes diskusjons-teknikk blir gjenstand for en slik tråd som dette med jevne mellomrom så vil jeg anta det er greit å justere nok en gang, med mindre man ikke selv føler behov for det.

Og jo, jeg er enig med deg, det er absolutt en stor fordel å vite mest mulig om det man diskutere / debaterer. Det jeg tror er litt av kjernen er at en del skriver et innlegg i den tro at det er en mening. Når det så blir plukket fra hverandre og delt opp som påstander så får de litt bakoversveis. De var og er kanskje ikke forberedt på akkurat dette.
Da er jeg litt tilbake til at man faktisk kan forsøke å forstå innlegge, og ikke "splitte" det opp i små fraser hvor man ber om belegg for småting.

Mulig jeg ordlegger meg klønete, men det får forumet heller leve med, all den tid jeg "prøver"

Det er selvfølgelig lov å legge frem meninger som meninger, det er jo subjektivt. Problemet kommer jo først når meninger legges frem som fakta. Også eskalerer det når den som la frem meningen som fakta går i forsvarsposisjon, og begynner å argumentere med tvilsomme argumenter som ikke kan dokumenteres, istedenfor å si det som det er; Dette var bare min mening, beklager at jeg ordla meg som om det var en faktaopplysning. Skjønner ikke at noen er så innmari redde for å innrømme at de kanskje gjorde noe som ikke var helt lurt.

Redigert av sveinaa; 31/07/2014 16:19.

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Espen J] #1829312 31/07/2014 16:18
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G

4. Ingen spørsmål er for dumme. Lurer du på hva du skal gjøre om du har mista ventilhettene, eller hvordan du overhaler en 20 år gammel magurabrems? supert! folk her inne har svar på det meste!

Denne stusser jeg litt på siden du ser ut til å ha problemer med en del av spørsmålene jeg stiller deg.

- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: GeirK] #1829317 31/07/2014 16:27
Espen J Offline
Besatt
Besatt
Det må du gjerne gjøre, jeg har har ingen svarplikt ovenfor deg, og du har ingen svarplikt ovenfor meg. fornøyd?

Trønder osv
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Espen J] #1829318 31/07/2014 16:30
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
OK. Ingen spørsmål er for dumme, men man kan risikere å ikke få svar på alle. Greit nok.

Jeg pålegger meg selv en svarplikt siden det å ikke få svar gir veldig stort rom for tolkning og fordi jeg synes det er generell nett-høflighet å svare de som spør uansett hva de spør om.

- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: sveinaa] #1829322 31/07/2014 16:34
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Jeg bar min bedre halvdel lese gjennom denne tråden, det tok henne litt tid. Spurte henne så om hun kunne tenke seg å kommentere.

Husk da at denne tråden ikke er unik, hverken mtp avsporing eller teknikker som brukes.

Et klarer nei enn det hun kom med går det ikke å få.

Hun jobber til daglig med HMS i et transportselskap og er vant til mannfolk med til dels sleivete kommentarer så hun er i og for seg ingen "jente" jente ICON_SMILE Hun er bare en, men en er den første av xx antall, hvor da xx er ukjent.

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Raskall] #1829323 31/07/2014 16:36
Espen J Offline
Besatt
Besatt
Ingen spørsmål er for dumme, men det er ikke dermed sagt at det er JEG som kommer til å svare på de. Jeg burde kansje pressisert at noen av punktene i bruksanvisninga var ment for forumet generellt. Jeg har null peiling på hvordan man overhaler en magurabrems. Men jeg er overbevist om at noen her inne kan det.

Trønder osv
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: GeirK] #1829327 31/07/2014 16:41
allesammen Offline
Entusiast
Entusiast

Den forklaringen skjønner jeg i allefall ikke. Hva er det du mener?

At du ikke trenger å google siden du kjenner em

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Espen J] #1829328 31/07/2014 16:42
F
fredriks Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
F

1. Senk skuldrene og øs ut av deg dine synspunkter. Dette er et anonymt uformellt diskusjonsforum, det er langt herfra til både avhørsrom og rettsal.

2. Vær positiv, helst (alle har en dårlig dag i blant). Det skaper god stemning og får flere til å bruke forumet.

3. Har du kjøpt Yosemitesykkel på Biltema eller håndlagd sykkel i italia? Topp! Velkommen som syklist!

Var kommer rätt extrema person angrep in bland dessa punkterna?

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Espen J] #1829329 31/07/2014 16:42
Lurifax Offline
Besatt
Besatt
Ingen spørsmål er for dumme, men det er ikke dermed sagt at det er JEG som kommer til å svare på de. Jeg burde kansje pressisert at noen av punktene i bruksanvisninga var ment for forumet generellt. Jeg har null peiling på hvordan man overhaler en magurabrems. Men jeg er overbevist om at noen her inne kan det.

Du har vel allerede sagt dette i ditt originale innlegg.

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: fredriks] #1829334 31/07/2014 16:54
Loff 1 Offline
Entusiast
Entusiast
Sitat: fredriks

Kanskje det i parentesen om at "alle kan ha en dårlig dag iblant"? ICON_SMILE

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: fredriks] #1829337 31/07/2014 17:03
Espen J Offline
Besatt
Besatt
Sitat: fredriks

Punkt 2 ICON_WINK

Poenget var vel uansett å belyse at jeg syns GeirK's bruksanvisning var unødvendig rigid, jeg syns det skal være rom for alle her inne, så da lagde jeg like godt en alternativ bruksanvisning. ICON_SMILE

Jeg er også fult klar over at jeg sier meg selv litt i mot her, da jeg har brukt noen poster, de er ganske lette å finne i denne tråden, på å ytre hva jeg syns om GeirK's måte å bruke forumet på.

Trønder osv
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Espen J] #1829338 31/07/2014 17:06
PapegÞyal Offline
Troll
Troll

Jeg er også fult klar over at jeg sier meg selv litt i mot her, da jeg har brukt noen poster, de er ganske lette å finne i denne tråden, på å ytre hva jeg syns om GeirK's måte å bruke forumet på.

Venter fortsatt på at du skal svare på hvordan du syns det å kalle folk for rasshøl, er i tråd med dine ankepunkter mot forum-oppførsel. Litt drøyt å hinte om at moderatorene skal hive ut andre, når du selv ikke sparer på kruttet?

I don't have goals. I have a perspective on what I could do well.
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Raskall] #1829341 31/07/2014 17:34
Espen J Offline
Besatt
Besatt
Ja det gjorde jeg Papegøyal! Jeg kalte deg et rasshøl en gang. Det var i en diskusjon hvor du mente det var greit å bombe palestinske ungdommer for å være sikker på at de ikke ble terrorister, og i tillegg passa det lommeboka di best.

Det var et ekstremt synspunkt fra deg som ble møtt med en reaksjon fra meg.

Redigert av Espen J; 31/07/2014 17:35.

Trønder osv
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Espen J] #1829343 31/07/2014 17:40
PapegÞyal Offline
Troll
Troll
Ja det gjorde jeg Papegøyal! Jeg kalte deg et rasshøl en gang. Det var i en diskusjon hvor du mente det var greit å bombe palestinske ungdommer for å være sikker på at de ikke ble terrorister, og i tillegg passa det lommeboka di best.

Men etter at du kalte meg rasshøl, så har jeg har panikkanfall, fått daglige flashbacks, vurdert å slutte å skrive på internett, måttet doble antidep-dosen, ikke turd å bevege meg innpå forumet... Er ikke dette sånn mobbing som du mener moderatorene burde hive folk på huet og ræva ut for?

Jeg mente slettes ikke det var greit å bombe palestinske ungdommer for å være sikker på at de ikke ble terrorister. Det var bare bonus. Jeg mente det var greit å bombe palestinske ungdommer, dersom vi kunne fordeler av å pleie våre forbindelser til Israel mtp handel.

I don't have goals. I have a perspective on what I could do well.
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Raskall] #1829347 31/07/2014 17:54
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Jeg tenkte jeg avslutningsvis skulle komme med en objektiv beskrivelse av det som har foregått mellom meg og Espen J her inne slik at nåværende senere lesere av tråden kan gjøre seg opp en mening om hva som har skjedd mellom meg og Espen. Jeg tar gjerne i mot forslag om tilføyelser eller rettelser. Jeg lister bare utsagn som er relevante for "debatten" mellom meg og Espen J.

Først fire år med GeirK og atlekristensen-historie.

03/02/2011 13:16: GeirK beklager til et forummedlem som han har irettesatt fordi han manglet informasjon til å forstå at det var motparten til denne som var synderen. Han lover å sjekke fakta bedre nestegang. atlekristensen kommer med kommentarer til GeirK om at han er en kranglefant, og et dårlig forbilde som driver med personangrep. GeirK spør hva han ønsker å oppnå med grunnløs skittslenging men får etter gjentakelse av spørsmålet bare to julenisseansikter til svar og at "dritt skaper mer dritt". GeirK foreslår å fortsette den diskusjonen på telefon eller PM
04/02/2011 15:31: atlekristensen avslutter en post med å si "/kunsten å vende det negative til det positive" GeirK spør "Hva med kunsten til å vende det positive til det negative - med henblikk på første samtale
09/02/2011 09:17: GeirK kommenterer til en atlekristensen post at "Dette får jeg ikke til å stemme" og stiller et "mener du at ...?" spøsmål. atlekristensen ber i retur om å ikke bli tillagt meninger han ikke har, men redegjør for hva han mener. Argumentene videre er udramatiske og saklige og dør etter et par iterasjoner.
17/04/2011 18:07 GeirK kommer med en flåsete kommentar om at atlekristensen ikke forstod poenget i en av fredriks' poster. atlekristensen svarer at det må være greit og at han ikke har noen hensikt å motbevise andres poster
15/11/2013 17:48: GeirK og supernalle deltar i en diskusjon om innovasjon og bedriftskultir. Geir K sier at supernalle sine påstander er interessante men kan ha nytte av en kildehenvisning. atlekristensen entrer debatten ved å beskylde GeirK for hersketeknikker. GeirK oppfordrer atlekristensen til å ta den diskusjonen via telefon eller PM. Deretter følger én harmløs kommentar fra begge hver

Dette er den siste diskusjonen mellom GeirK og atlekristensen så langt på forumet. Så skjer følgende:

29/07/2014 09:20 Raskall skriver en post der han viser til tre andre poster der nyankomne har fått hardere medfart enn han setter pris på.
29/07/2014 11:12 Espen J og GeirK starter en diskusjon om hva som er god tone for nye brukere. Det faller ingen ukvemsord eller mishagsytringer. Diskusjonen starter ved at GeirK kommenterer et utsagn fra Espen J til Raskall
29/07/2014 12:41 GeirK sier seg enig i ett av Espen Js punkter
29/07/2014 13:32 Kadghar kommer med et innlegg
29/07/2014 13:39 GeirK sier seg enig i innlegget
29/07/2014 13:43 Espen J kaller Geir Ks bekreftelse av Kadghar for "Bullshit!" og argumenterer med hvorfor.
29/07/2014 13:53 GeirK sier seg delvis enig og forklarer litt om egne begrensninger
29/07/2014 13:59 Espen J kommer med negative betraktninger rundt GeirKs diskusjonsteknikk
29/07/2014 15:27 atlekristensen sier han lenge følte seg mobbet av GeirK, at det var grusomt gjort og at GeirK gikk helt amok mot ham. Moderatorene gjorde ingen ting, så han forlot forumet
29/07/2014 15:39 sveinaa, som har vært bruker siden 12/09/2013, svarer til atlekristensen at han ikke kjenner seg i beskrivelsen, men sier at det kanskje var verre før. Han ser lite mobbing på forumet
29/07/2014 15:50 Espen J kontrer med å beskrive GeirK sine "kroniske" hersketeknikker generelt, sier at han virker som et ufyselig menneske. Han sier videre (her siterer jeg hele utsagnet siden det er essensielt): "Er helt forjævlig å se at atlekristensen her akkurat skrev sitt første innlegg på nesten et år på grunn av mobbing fra en enkeltperson. Skal like å se om moderatorne har baller til å ta tak i problembarnet."
12/09/2013 15:58: sveinaa kaller kommentarene til Espen J for mobbing
29/07/2014 15:59: Espen J avfeier dette
29/07/2014 17:28: GeirK støtter Espen J i at dette er mobbing men personkarakteristikk. Han anslår at den er basert på lite kunnskap og at andre forumbrukere ser GeirK annerledes
29/07/2014 18:00: Espen J fortsetter å støtte atlekristensen og etterlyser inngrep fra moderatorene
29/07/2014 18:22: GeirK opplyser om at atlekristensen og han har hatt svært beskjeden kontakt, linker til den ene samtalen de to har hatt de siste to årene og forklarer at moderatorene har støttet GeirK ved en anledning etter et angrep fra atlekristensen
29/07/2014 18:44: GeirK spør om Espen J har dannet seg et bilde av mobbing utifra av den ene samtalen han har hatt med atlekristensen
29/07/2014 19:23: GeirK etterlyser grunngiving om påstand om at han har mobbet Espen J ut av forumet
29/07/2014 21:27: Espen J sier at han ikke har mulighet til å sjekke dette
29/07/2014 22:45: GeirK sier til Espen J at dette slipper han ikke unna og er forberedt på å legge ned mer data
29/07/2014 22:52: Espen J gir uttrykk for at det ikke er nødvendig med dokumentasjon fro å ha en diskusjon

Viderer sier GeirK at han vil gjøre det ubehagelig for Espen J hvis han ikke argumenterer for eller dementerer sitt syn. Espen J svarer med at han synes Geir K trusler er like gale som hans påstand om mobbing.

Geir K legger frem ALLE samtaler mellom ham og atlekristensen de siste fire årene og ber Espen J finne bevis for mobbing.

Espen J nekter å lese samtalene.

Debatten antar en fase med skittkasting.

- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: allesammen] #1829348 31/07/2014 17:56
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G

At du ikke trenger å google siden du kjenner em

OK, men hva har han med denne debatten å gjøre?

- Robert Green Ingersoll
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Raskall] #1829351 31/07/2014 18:13
R
Raskall Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
R
Meanwhile, et sted i Fredrikstadmarka:

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: PapegÞyal] #1829355 31/07/2014 18:31
Espen J Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Papegøyal

Men etter at du kalte meg rasshøl, så har jeg har panikkanfall, fått daglige flashbacks, vurdert å slutte å skrive på internett, måttet doble antidep-dosen, ikke turd å bevege meg innpå forumet... Er ikke dette sånn mobbing som du mener moderatorene burde hive folk på huet og ræva ut for?

Jeg mente slettes ikke det var greit å bombe palestinske ungdommer for å være sikker på at de ikke ble terrorister. Det var bare bonus. Jeg mente det var greit å bombe palestinske ungdommer, dersom vi kunne fordeler av å pleie våre forbindelser til Israel mtp handel.

Det er ganske mange prinsipper jeg er villig til å bryte før jeg beklager meg for noen som kaller drap av barn og unge en bonus.

GeirK: ta det som en seier om du vil, Papagøyal's kommentar her er en "showstopper" (missforstå meg rett) for min del, og tar diskusjonen/krangelen til et nivå jeg ikke har interesse av å være en del av. Jeg er ferdig her.

Redigert av Espen J; 31/07/2014 18:41.

Trønder osv
Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Raskall] #1829359 31/07/2014 18:42
R
Raskall Offline OP
More than words
OP Offline
More than words
R
Enda litt senere, fremdeles i Fredrikstadmarka:

Re: Bortmobbing av nye forum-medlemmer [Re: Raskall] #1829377 31/07/2014 19:15
HeavyDude Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
cheers Og snart er det Strømstad-tid og Grenseritt !

You never have the wind with you - either it is against you or you're having a good day
Side 21 av 23 1 2 19 20 21 22 23

Moderator  support