Om du har fått tilbake sykkelen etter service og noe ikke funker høres det ut som en reklamasjon for meg. Spesielt om servicen hvar på demperen
Jo. Dette er trolig en reklamasjonssak. Men om jeg venter på ny servicetime må jeg muligens gå glipp av ritt om jeg ikke fikser det selv
Har du prøvd dette?
Løsne wiren fra topcapen(husk å sett hendelen på styret i åpen pos.), vri topcapen 'litt' mot høyre, for så å skru fast wiren igjen (husk å dra godt i wiren slik at det ikke er slakke på den).
Dette vil i de fleste tilfeller løse problemet ditt. Kan hende du også må etterstramme wiren litt på justeringskruen på hendelen.
Problemet er at da vil jeg dra wire så langt som topcap kan roteres når jeg setter remote i lockout. Da går ikke demperen i lock. Lock posisjon befinner seg 10-20 grader bak (anti clockwize) dette. Virker som remote har større vandring mellom åpen og lock enn hva demperen har. Når jeg vrir topcap fra open så oppnår jeg alle tre moduser men når jeg passerer lock så blir den åpen igjen.

Merk at problemet er delvis løst. Men når jeg klikker remote til open så løsner wire fra remote i 10% av tilfellene. Har prøvd å stramme så mye jeg kan uten å gå så langt at den går fra lock til open igjen.