Drømmebil, som i drøm. For det første, man kan ikke velge den beste av sine barn. Her spør man om sitt drømme-barn.. DET er tough choice.
Det første som slår inn er R18 Etron. LMP bil med ekstreme aeroegenskaper, totalt ubrukelig på vei, biltrangsynet vil gråte om man forsøker å få noe slikt på skilter, totalt uoppnåelig bare å kjøpe, selv 20år gammelt.
http://www.emotorsportnews.com/wp-conten...ttro-hybrid.jpgOppnåelige er familiebil nye Cayenne, eller en dusinvare RS4 eller RS6. Bmws M5xD
Litt mer uoppnåelig drodling. Porsche er best når det står RUF på panseret og da er det Ruf RT12(når 991 Turbo blir for kjedelig, men tross alt en Porsche 918 Hybrid ser litt kjedelig ut i dette selskapet), eller bare en twinturbokonvertert Aventador lp700-4 eller gallardo. Lamborghini Veneno ser og veldig lovende ut, Lamborghini Egoista litt for spacet, men begge de utgår jo da den ikke er i salg enda. Pagani har jo nærmest sovnet. Posør er jeg ikke, så alt Ferrari utgår, så det italienske touchen må komme fra Lamborghini med litt tysk kvalitetskontroll, svensk bil utgår også. Britisk bil har jeg, og Hennesy Venom GT utgår av den grunn, og McLaren utgår av den grunn, eller Radical RXC kanskje, det blir nok for pinglete når man starter med en R18Etron, samme blir en Ariel Atom 3,5R, men RXCen må nevnes for det er det nærmeste en oppnåelig priset Etron man kommer, og på skilter her i pottitlandet der snøscooter og vannscooter knapt er lov.
Om jeg må velge en, som jeg ikke kan selge for å kjøpe et par andre, så blir det stock Lamborghini Aventador lp700-4, eller aller helst R18 Etron. Og med de alternativene, så blir man trist når man bare ender opp med en av de..
Får levere lottoen tror jeg. Satse på at den går inn, og flytte utenlands etterpå med en RS6, Cayenne Turbo, M5xD til norsketurene.