Traktoregg, takk for en interessant link (og en aktuell en sådan sliden det var enkelt å dra ned podcastene å ta med på ferie

Kjøpte du et treningsopplegg på Trainingpeaks eller bruker du et av de gratis programmene? (selv bruker jeg Chris Carmichael sitt beregnet for lesere av The time crunched cyclist som man da kan få gratis med kupong fra boka)
Morteen har du tenkt på hvordan du evt vil kommunisere med en trener? (altså rent praktisk utover "online")
Jeg ser at trainingpeaks.com har dette grensesnittet bygget inn, og de har en "finn trener" der du kan søke, men sist jeg sjekket var det relativt tynt for Norge/Norden. Selv slo jeg det litt fra meg fordi jeg har forpliktelser som til tider kan gjøre det vanskelig å trene særlig mye.
Har derfor bare lastet inn et treningsprogram basert på ca 6 timer i uke hvor evt mer blir bonus.
I tillegg har jeg brukt terskeltrening.no for å få fastsatt melkesyreterskel basert på watt (og puls) så verdiene der er rimelig riktige. Tom Selvik som står bak er en dyktig trener med veldig gode referanser så du kan jo sende inn en forespørsel dit (terskeltrening.no); jeg tror jeg ville gjort det om det ikke hadde vært for at tiden min ofte ikke strekker til..