Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

For my linker?

For my linker? #1819269 08/07/2014 09:35
R
Rexenes Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
R
Regner med det er flere enn meg som sitter på en mobil her inne.. Mine klumpfingre sliter med å treffe de små linker jeg ønsker. Og de er omringet med andre linker jeg aldri har bruk for. Når jeg i tillegg logges ut flere ganger om dagen, blir det rimelig tungvint.

Med unødige linker tenker jeg fx på link til brukere ute på oversiktssidene. Greit med link til bruker som har skrevet et innlegg, i selve innlegget. Men er det noengang noen som ønsker å stå ute i trådoversikten og klikke seg rett inn på siste skribents profil? Ikke jeg, men ca 30% av tilfellene jeg skal trykke inn på en tråd, bommer jeg og går inn på skribentens profil.

Dette gjelder forsåvidt ikke bare her. Virker som hele verdens ord skal være klikkbare rundt om..

jeg vil bli som jesus, gå i hvite klær.
Re: For my linker? [Re: Rexenes] #1819274 08/07/2014 09:46
P
peterpan Offline
Avhengig
Avhengig
P
Sitat: Rexenes
Regner med det er flere enn meg som sitter på en mobil her inne.. Mine klumpfingre sliter med å treffe de små linker jeg ønsker. Og de er omringet med andre linker jeg aldri har bruk for. Når jeg i tillegg logges ut flere ganger om dagen, blir det rimelig tungvint.

Med unødige linker tenker jeg fx på link til brukere ute på oversiktssidene. Greit med link til bruker som har skrevet et innlegg, i selve innlegget. Men er det noengang noen som ønsker å stå ute i trådoversikten og klikke seg rett inn på siste skribents profil? Ikke jeg, men ca 30% av tilfellene jeg skal trykke inn på en tråd, bommer jeg og går inn på skribentens profil.

Dette gjelder forsåvidt ikke bare her. Virker som hele verdens ord skal være klikkbare rundt om..

treffer brukerprofilene ganaske ofte på mobil/nettbrett selv. hadde vært fint med en mobilløsning evt. iallefall tapatalk plugin

Re: For my linker? [Re: peterpan] #1819352 08/07/2014 12:14
Boas Offline
Fiseufin
Fiseufin
+1. Løsningen er å kun besøke tråder med lange titler.

Re: For my linker? [Re: Rexenes] #1819362 08/07/2014 12:26
N
nyzeta Offline
Veteran
Veteran
N
Jatakk til app-støtte på forumet ICON_SMILE

Moderator  support