Jeg har det under testing for tiden. Virker veldig lovende. Ikke superlett, men robust, stor volum, lettrullende og med gummi som også griper på våte berg og røtter. Tenker at det først og fremst er et bakdekk.
Øyvind Aas Kollisjonsdukke i permisjon
Re: Erfaringer med Maxxis Pace?
[Re: HNK]
#232900001/08/201611:22
Pace er et veldig bra dekk som passer til ganske mye. De er ikke superlette, men de ruller veldig godt og de er robuste. Har aldri punktert på de og jeg har brukt de endel i skogen også. Sitter fantastisk godt på grus og er heller ikke så verst i terrenget heller.
Ville heller gått for Pace enn Thunder Burt. Absolutt et bra dekk til birken, grenserittet og diverse andre grusritt. Vært veldig fornøyd med dekket. Lett å sette opp slangeløst selv om det jeg har ikke har vært tubeless dekk
Cannondale Caad 12 Ultegra 2016 The Orange Beast - Homemade Cannondale Beast og the east 1 2017
Re: Erfaringer med Maxxis Pace?
[Re: HNK]
#233904328/08/201615:04
Så dekket på Lillehammer... Virker spennende. Minuset er kanskje vekten sammenlignet med thunder burt hvis man tenker type grusritt.,, men tipper endel sikrere i forhold til punktering... Vekt er vel noe ala rocket Ron..