Da har bobilfamilien kommet seg ned til Västervik, vis Nynäshamn, Visby på Gotland og Oskarshamn. På Gotland bodde vi på Kneippbyn resort, ca 5 km sør for Visby. Fin camping med Sommarland (Villa Villekulla) og Badland. Veldig pop for ungene på 12 og 8, og pop for far som fikk sykla litt. Ble litt på måfå, men fant tips om Tofta skjutfelt. Tråkka meg ned dit via Høgklinten, som hadde en stisnutt. Skjutfeltet hadde også noe sti, men mye beltespor, som ikke er noe særlig å sykle på. Nordover mot Visby fantes det en del flytsti.
I Västervik bor vi på Lysingebadet, som er en drøm for de minste. Fin strand, mye lekeplasser, Segway, hoppeland, badeland, to 9-hulls meget proffe minigolfbaner mm.
Her ble det oxo litt stileting. Det er noe ekstra med det å finne stier uten kart og GPS. Spesielt når du finner gull. Fant noen fine runder med utg pkt rett fra campingen. Både retning byen langs stranden, samt innenfor jernbanesporet nord for golfbanen. Mye fine svaberg, teknisk knot og barnålsstier.
I morgen hadde jeg sikta meg ut Gøteborg og stinettet der. Men Madammen har gjennomskua meg og sikter mot Fjällbacka. Skal nok klare å finne sti der oxo...