Hei, Grunnet båtbeinsbrudd har jeg bestemt meg for å selge drømmesykkelen. Den er brukt i bare 3 uker. Du får mest sannsynlig ikke tak i denne ny, da Trek/Foss er tom på lager.
Sykkelen er en Trek Slash 7, 2014 modell i størrelse 18.5", med 650b hjul. Sykkelen er rå nedover og overraskende god oppover. Storebror, Slash 9 vant terrengsykkels endurosykkeltest:
"Trek Slash utmerker seg først og fremst med ekstrem stabilitet utfor. At den er lettstyrt og leken er en bonus"Jeg har skifta ut mye utstyr, og den leveres med følgende spesifikasjoner;
Gaffel; Rock Shox Pike RC 160mm (Mangler Low Speed Compression, men ellers helt lik innmat. 12 klikks compression istedet for 3 klikk på RCT3)
Hjulsett; Bontrager Duster. Brei og fin felg. Kan få med Bontrager felgbånd for tubelessoppsett
Dekk; f/b, Scwalbe Hans Dampf/Rock Razor, Super Gravity, Trailstar. Evt. Dampf f+b, evt Bontrager XR4. 2.35
Krank; X01 alu 32t
Kjede; Shimano XT
Kassett; Shimano XT: 11-36
Bakgir; Shimano Zee
Girskifter; Shimano Saint (Integrert med brems)
Bremser; Shimano Zee (Ubrukte Elixir 5 om ønskelig)
Setepinne; Rock Shox Reverb 150mm Stealth (Innvendig kabelføring, høyre bryter, satt på venstre side(se bilde))
Styre/Stem; Bontrager 750/60mm¨
Pedaler; Shimano PD-M530(Spd med platform) eller Shimano Saint type flat (ubrukt)
Sykkelen står i Sogndal. Ring gjerne 97774129
Pris. HBO. 27 000,- ikke under!
Black&White

Demper hur bra som helst

1x10=topp funksjon, minimal lyd

Ryddig skarreverra

Bremser hur bra som helst

Lett å nå tak i justering til setepinne

StravaEnduroDH ready