Har en utfoldbar bobiltrapp som ikke går ut/inn skikkelig.
Plukket av fjøra fra motoren og smurte alle ledd i trappesystemet men det virker som om ikke motoren klarer å dra/skyve trappa inn/ut.
Dette var en lukket motor mye lik en viskermotor. Noen som har en idé for overhaling - eller må man bare få fatt på en lik? Er dette noe unikt for en Fiat Ducato eller kan de fås på biltema feks?
Jeg ville plukket ut motoren og sett om det var et delenummer der. Så ville jeg sjekket forhandler og ebay for pris. (Jeg kjøpte en vindusheismotor til en Mini Cooper på ebay i våres, kom på under 200kr inkl frakt.) En annen mulighet er Fredrikstad Vikleverksted som ligger v/Brannstasjonen i Fredrikstad. De reparerer slike ting og har gode priser.
Reparert mye forskjellige slike motorer oppigjennom. Demonter, puss rent, spesielt der børstene ligger an, smør opp og monter. Ellers er Øyvind, han som driver Halden bilelektro på Øberg flink med elektromotorer.
Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt!
Fant den ikke noe særlig billigere på ebay enn hos forhandler i Norge. ca 500,- + frakt og toll. Det er vell denne typen jeg trenger: http://zem.com.pl/eng/content/view/25/73/ Riiimelig lik.