Chest Mount blir mest stabilt synes jeg. Blir altfor lett risting ved å feste til sykkel.
Jeg synes hverken hjelm eller chesty er bra. Kameraet må være helt tight til kroppen. Hjelmen beveger seg, likedan har man jo klær på slik at GoPro ikke blir HELT kompakt til kroppen med brystfestet. Spesielt på vinteren er dette et problem da man har mange lag. Sjøsykeffekt!! Jeg har faktisk gått tilbake til å feste på styret. Da blir det best resultat synes jeg.
Livet er ingen lek, men det er lov å leke i livet.
Re: hvilket gopro feste er best for å filme fra sykkel
[Re: thomasengen]
#181058222/06/201419:34
Hvis du først skal filme fra styret er K-Edge Go Big GoPro Handlebar Mount (Pro Version) et bedre alternativ. Stivere enn GoPro-versjonen. Men når sykkel rister, rister også styret og kameraet.
Ivar
#181075023/06/201407:20
Dersom man bruker huet (!) når man filmer med hjelmen kan resultatet bli bra. Men det betinger at man hele tiden husker at man har et opptak gående oppå knollen.
Stram hjelmen litt mer enn normalt og husk at det er lettere å få bra opptak på helhjelm enn stihjelm.
Som gjentatt utallige ganger, èn vinkel er ikke best, det er summen av mange vinkler som gjør noe verdt å se.
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
#181081223/06/201408:45
Testa med Chestmount nå og ble mye filming av stem og styre ja for vinkelen ble for mye nedover. Ny tur senere og forsøker å få kameraet lenger opp, men synes egentlig det var stilt mest mulig inn til brystet og ikke så mye mer å gå på
Testa med Chestmount nå og ble mye filming av stem og styre ja for vinkelen ble for mye nedover. Ny tur senere og forsøker å få kameraet lenger opp, men synes egentlig det var stilt mest mulig inn til brystet og ikke så mye mer å gå på
Bruker GoProèn montert opp ned i chest mount, da har du mer å gå på ift rikitg vinkel. Du endrer fra opp til ned i settings på kameraet.
[Re: Christpa]
#181367327/06/201412:05