1. Stålramme ja. Om den svikter kommer jo an på hvordan den er blitt lagret gjennom årene. Dersom det ikke ruster for mye innvendig vil jeg nå tro at den holder en god stund.
2. Hvis du har lyst på strøken sykkel, ja. Men det koster nok penger. Dekaler er det visst null problemer å få laget hos han her fyren,
http://www.retrobike.co.uk/wiki/Sticker_and_Decal_suppliersHar ikke fått laget noe selv av ham men ser det er flere på forumet som har. Forøvrig er
www.retrobike.co.uk en bra nettside for gamle sykler.
3. For all del, puss og gnikk, det blir fint, spesielt krank! kassett og klinger fremme avhenger vel av om de er slitt eller ei, men det kan enkelt byttes, så lenge det ikke er ukurant diameter på klingene fremme. Ta gjerne en runde med autosol først, så ser du hvordan status er etter en lett polish.
4. Felgene må vurderes hvor slitt sidene er. Begynner det å bli igjen lite metall er det nok lurt å få nytt.
5. Null problem. Kan få stem med høy vinkel/lav vinkel i den lengden du ønsker. Om det blir "tidsriktig" får være et annet spørsmål, men poenget er jo at du skal trives med å bruke sykkelen mener jeg.
6. Bør heller ikke være noe problem, finnes i utallige varianter
7. Det må noen andre svare på som har fullrestaurert en sykkel.
Nå har jeg selv aldri tatt den helt ut og helrestaurert en sykkel så du får se om noen som har gjort det også kommer med noen tips. Min erfaring er at en grundig vask i første omgang, pluss polering med autosol, samt skifting av slitte deler, gjør veldig mye i å heve standarden.
Lykke til! Godt utgangspunkt for et fint prosjekt har du iallefall tror jeg.