Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Aure - Orkanger - Trondheim

Aure - Orkanger - Trondheim #1806781 16/06/2014 11:10
EHAa Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
Jeg bruker å sykle enten til eller fra hytta i Aure kommune (Nord-Møre) i forbindelse med hyttetur i helger og sommerferie. Jeg har prøvd å sykle alene, sammen med en venn og sammen med tilfeldige syklister jeg har møtt på veien. Det er ingen tvil om at det er mer trivelig å sykle sammen med noen på turer på 140 km.

Er det flere her inne som sykler denne strekningen (eller kunne tenkt seg å gjøre det)? Regner med at det må være noen fra Trondheim med hytte i Orkdalen, Hemne, Snillfjord, Nord-Møre etc her inne på forumet?

Jeg vil betegne mitt nivå som middels/mosjonist, type 3 blank på Sykkelener'n. Men om du er raskere eller tregere enn meg spiller ingen rolle for min del, ville bare advare dersom du forventer å holde elite-fart;)

Re: Aure - Orkanger - Trondheim [Re: EHAa] #1806832 16/06/2014 12:08
S
Scale_30 Offline
Fersking
Fersking
S
Hei!
Jeg disponerer også hytte på Aure (nærmere bestemt Skardsøya). Bruker da å kombinere med sykling hjem. Hadde vært supert med følge på denne turen ja. Regner med vi kommer til å bruke hytta en del i sommer. Vi kan kanskje utveksle navn og nummer på PM?

Re: Aure - Orkanger - Trondheim [Re: EHAa] #1806872 16/06/2014 13:02
EHAa Offline OP
Ivrig
OP Offline
Ivrig
PM sendt. Skardsøya er rett over sundet, det:) Regner med at neste tur for min del blir allerede førstkommende søndag, men det blir flere utover sommeren/høsten/neste år. Legger opp til en relativt hard tur på racer (siden det ikke blir noe ritt i helgen), sammen med en venn. Derom noen vil bli med, men ikke har racer, blir det terreng i stedet..

Heldigvis er det mulig å kjøre sammen til tross for eventuelle forskjeller i form. Det er bare å tilpasse i forhold til hvor mye hver enkelt drar, kjøre hardt på flatene og rolig i bakkene osv. Supert hvis flere blir med, uansett nivået på O2-opptak.

Moderator  support