Kommer an på hvordan du skal kjøre. Jeg hadde aldri tatt med poden på teknisk sti, men til dunking langs veien er det mest koselige du kan gjøre å kjøre med barnesete - foran. Har BoBike Mini City Exclusive, og det er kjempestas for både meg og sønnen min på 13mndr. Har brukt det siden han var 10 måneder til noen turer, og han storkoser seg i hvert fall etter gledeshylene å dømme. Bruker det til småturer eller som avveksling til henger hvis vi er 2.
Noen som vet av en bra plass man kan kjøpe barnesete for montering forran? HAr sett at det finnes noen for, det som på bildene ser ut som Quill-stem, men jeg har altså vanlig terrengsykkel med gaffelrør og stem....
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Jeg har BoBike (kjøpt hos BikeShop), og den passer finfint enten på gammeldags stem eller moderne Ahead-stem. Den erstatter 20mm distanseringer, og er ellers good to go. Jeg ville dog ikke kjørt med spesielt lang stem sammen med barn sånn, for det blir fort at du ikke rekker frem til styret. Jeg ville heller ikke kjørt spesielt hardt med slikt feste heller, da det er plast der distanseringene erstattes.