Skulle sykle Farrisrunden idag, samt ha med to kamerater så det var litt fikling med sykler på taket og bagasje i bilen. Alt var bare lykke helt til vi ankom Larvik og jeg skulle ta forhjulet ut av bagasjen; der var det ikke noe forhjul! Plutselig demret det for meg at det hadde jeg satt intil høyre forhjul på bilen mens jeg fiklet med Thulestativet av typen der man tar av forhjulet og låser fast gaffelen.. Sukk!
Flott vær, skikkelig flott vær og forhåpninger om en god tid blir borte i sorgen over savnet av noe jeg ikke kan skjønne jeg har klart å glemme! En samtale med samboeren og det bekreftes at det ligger igjen et [heldigvis helt] hjul ved innkjøringen hjemme.
Heldigvis kommer jeg i kontakt med Hans Bjarne som står på stand oppe i start og målområdet for Birksport og han låner meg et nytt forhjul med skive, dekk og det hele på under en halvtime og vips rekker jeg både oppvarming og ritt!
Endte opp med å slå tiden fra ifjor med åtte minutter så er veldig fornøyd, spesielt med tanke på hvor deprimerende det hadde vært og blitt sittende igjen når starten gikk..
Tusen takk Hans Bjarne og Birksport dere reddet dagen!