Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Opplasting fra Strava

Opplasting fra Strava #1803322 09/06/2014 17:07
Helge GO Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Jeg har i lengre tid lastet opp mine treningsøkter fra Garmin Forerunner 610 via Ant-stikken og tilhørende programvare til Garmin Connect. Deretter har jeg åpnet Strava og lastet opp de samme øktene der. Dette har fungert fint lenge.
Men så ble jeg "tvunget" til å installere Garmin Express i forbindelse med oppdatering av kart på en Garmin gps til bilen. Etter dette så kommer de nye øktene opp i GC men når jeg forsøker å laste dem opp i Strava, så finner Strava kun de gamle (fra før jeg installerte Garmin Express).
Noen som har tips for å løse dette?

Re: Opplasting fra Strava [Re: Helge GO] #1803640 10/06/2014 08:15
torsteinvh Offline
Ivrig
Ivrig
Garmin Express legger FIT filene et annet sted på harddisken enn det den 'gamle' løsningen med ANT Agent gjør. På Windows 7/8 havner de her: C:\ProgramData\Garmin\GarminConnect\<DeviceUnitID>\Upload

Ellers er det ikke noe problem å fortsatt bruke ANT Agent parallellt med Garmin Express, du må bare passe på at ikke både Garmin Express og ANT Agent kjører samtidig.

With light parts come great responsibility
Re: Opplasting fra Strava [Re: torsteinvh] #1805235 12/06/2014 20:17
Helge GO Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Det kan se ut som ANT ble avinstallerte ved installasjon av Garmin Express, men betyr svaret at ANT kan installeres igjen og brukes parallelt med Garmin express bare ikke samtidig?

Moderator  support