|
|
Hvor enkle er egentlig menn?
|
Re: Hvor enkle er egentlig menn?
[Re: KriF]
05/06/2014 09:34
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
mener fortsatt at dette er noe "viss-vass kvasifundamentert liksom vitenskap", som menn bruker for å trøste seg selv fordi de ikke får ligge med de damene de vil. " Jeg er kjempeglad for at jeg ikke får ligge med pene damer, de er dårlige senga likevel" "Jeg vil aller helst ligge med damer jeg synes er skikkelig stygge" yeah right. Store talls lov dette. Har man ligget med 10, så er ikke det stort nok grunnlag. Man kan ha ligget med byens 2 beste pene damer. Den andre faktoren er jo også kjemien. Jeg har hatt det fedt med alle typer damer. Utgangspunktet, innstillinga fra starten av, er nok det som varierer mest med utseendet. Mindre pene damer, har hatt lett for å gi meg en semi-public blow job. Slikt som ikke den "straighte" dame har lett for å gjøre "Straightness" er kanskje en enda viktigere faktor, når jeg tenker meg litt om. En superstaight dame, som bare studerer, trener, legger seg tidlig, og repeterer syklusen, vil jo på sett og vis holde kroppen finere og dermed bli finere. Men sjeldent så veldig spennendes, som en regel. Alltid unntak. Heldigvis.
Redigert av Abit; 05/06/2014 09:35.
|
|
|
[Re: Dexter]
05/06/2014 09:37
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
Så, ville du pult om du fikk muligheten? Bare tatt med en pose til å tre over hodet til dama og skrive pen, eller holde øynene igjen?
Jæskla direkte spørsmål. Men svaret må jo være JA (forutsatt man ikke er i ett forhold). Mindre pene damer er generelt bedre i senga. Om det bare hadde vært mindre pene damer igjen i verden, så hadde alle de damene fått så mye tilgang de hadde ønsket. Vi er tross alt menn, og uten vårt instinkt mhp lyst hadde verden sannsynligvis gått under for lenge siden. Slekten må videre. Kos er jo godt uansett hvordan dama ser ut, og dersom formålet ikke er forplantning, så er jo utseendet mindre viktig. Om personen er OK på andre måter, er vel vel så viktig som bare utseendet. Tipper PM innboksen min på TS her nå går full av interessante (sykkel) tilbud. Hehe. Akkurat DET skjer bare en kvinne. Eller kjendis-menn der damene er på statusjakt. Egentlig tror jeg ikke det er mismatch mellom tilbud og etterspørsel i lyst mellom kvinner og menn. Kun at menn må være mer "på ballen" da andre menn er mer "på". Nymhomaniac har en fin quote på lyst av den store sorten:. "When you buy a tiger, you also have to feed it". Damer og utseende er litt som med mat. Noen typer mat er bare super digg, vill ha det hele tiden uansett. Andre typer mat er bare ekkelt og du ville ikke ha spist det for alt i verden. Mellom ytterpunktene her, så er all maten som du spiser hvis får det servert. Kall det hverdagsmiddagen.
Hvor stor pris du setter på hverdagsmiddagen kommer ann på hvor sulten du er. Er det lenge siden du har spist, så kan selv litt ekkel hverdagsmiddag skli ned.  hehe. sant nok det også. Gjelder sikkert for damene også. Spesielt når de kikker etter "farsemne".
|
|
|
[Re: Lurifax]
05/06/2014 09:40
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
mener fortsatt at dette er noe "viss-vass kvasifundamentert liksom vitenskap", som menn bruker for å trøste seg selv fordi de ikke får ligge med de damene de vil. " Jeg er kjempeglad for at jeg ikke får ligge med pene damer, de er dårlige senga likevel" "Jeg vil aller helst ligge med damer jeg synes er skikkelig stygge" yeah right. Enig med du -at utseendet liksom skulle ha noe å si for innsats og kunnskap i senga finner jeg også ytterst merkelig. Det finnes nok tømmerstokker som ligger rolig uten å bevege en eneste muskel -helt uavhengig av utseendet. Hvem pokker bryr seg? Du ender hos den dama du trives med og lykkes hos uansett  Samme gjør damene -som regel. PS. Overraskende mange endrer drømmen fra å ønske karer med perfekte studio kropper -til å lengte etter en kosebamse når de har fått barn og noen år med erfaring bak seg.. overraskende mange faktisk. PS2. ække sikkert disse bole gutta "blogg" drømmeren vår med gangbang tanker handler om, er de som får det til å gå rundt i hodet på bloggeren vår heller Dette er jo også en generalisering. Ettersom jeg har trent mye vekter opp gjennom, uten å dope meg riktignok, så må jeg likevel si at jeg har møtt mange sensitive og superhyggelige bolere. Største problemet deres er ikke personligheten, med tanke på ekteskap, men fremtidsprospekter. De bruker jo "all tid" på egen kropp og veldig lite på en "status jobb" og karriere. De lever mer for seg selv enn for sin kvinne. Slikt som, unnskyld meg, bortskjemte norske jenter ikke liker så godt i lengden, da det fordrer at de må yte mer selv. :op
Redigert av Abit; 05/06/2014 09:41.
|
|
|
[Re: Iselilja]
05/06/2014 09:43
|
Iselilja
OP
|
OP
Hvordan to passer sammen i sengen er avhengig av kjemi og seksuelle preferanser. Hvis det er mismatch på de to områdene kan man ha en så kjekk partner man bare vil, hjelper ikke stort ;-)
|
|
|
05/06/2014 09:43
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
Mindre pene damer, i tillegg til økt kåtskap, er også ofte langt mer interessante å prate mer. De har ofte blikket mer vendt utover mot annet enn eget speilbilde. Og det er jo noe som tenner meg litt ekstra og slikt som jeg synes piffer opp sexen. Så har man de virkelig ikke pene. Kanskje søte nok i ansiktet, men med 50 kg ekstra. De har ofte lite av alt. De har blikket vendt mot seg selv og speilet på en negativ måte. De kan ha sine grunner for det, men det hjelper likevel lite på sex-livet. Nei, noen ganske søte damer med 10-15 kg ekstra og litt studier bak seg, kan ofte være tingen. En ting som funker uansett. Det kan ofte ta litt lengre tid med pene og oversvømte damer. Det er å få dem til å føle at de er heldige som får suge kuken  (Denne blir vel sensurert). Få dem til å sleppe seg litt løs. Sleppe følelsene litt løs. Og også motsatt vei. Sleppe egne litt løs og nyte dem tilbake. Det er digg det, om utseendet ikke er noen turn off. For å ikke spinne videre avgårde. Altså. Tilbake til Norge anno 2014. Trist å se alle kunne-vært-smellvakre med 30 kg for mye i en alder av 20.
Redigert av Abit; 05/06/2014 09:54.
|
|
|
[Re: Freakout]
05/06/2014 09:53
|
eirikbk
Ivrig
|
Ivrig
Herunder: "Spander". Tøv. I Oslo i alle fall. Mange jenter vil heller betale selv enn å bli spandert på. Og så har du dem som går rundt og nærmest spør om du vil spandere på dem. Dårlig deal å spandere på noen som går videre så fort drinken havner i hånda.
|
|
|
[Re: eirikbk]
05/06/2014 09:58
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
Herunder: "Spander". Tøv. I Oslo i alle fall. Mange jenter vil heller betale selv enn å bli spandert på. Og så har du dem som går rundt og nærmest spør om du vil spandere på dem. Dårlig deal å spandere på noen som går videre så fort drinken havner i hånda. Dette med øl-spandering er noe jeg har tenkt på. Først hvorfor jeg ikke selv vil gjøre det. Og dernest hvorfor det likevel ikke synes å bety noe. Foretrekker å ende opp kvelden med noen som er interessert i meg, ikke som skal takke meg for å ha åpnet lommeboka (dengang man hadde ei). Jeg kan godt se for meg at også jenter tenker litt slikt. "Jeg fikk jo lyst til å invitere ham, være med ham, uten at han spanderte. Cogito ergo sum. Altså jeg må ha veldig lyst på ham i seg selv". Veit ikke, men er en slags hypotese
|
|
|
[Re: Abit]
05/06/2014 10:20
|
Lurifax
Besatt
|
Besatt
Dette er jo også en generalisering. Ettersom jeg har trent mye vekter opp gjennom, uten å dope meg riktignok, så må jeg likevel si at jeg har møtt mange sensitive og superhyggelige bolere. Største problemet deres er ikke personligheten, med tanke på ekteskap, men fremtidsprospekter. De bruker jo "all tid" på egen kropp og veldig lite på en "status jobb" og karriere. De lever mer for seg selv enn for sin kvinne. Slikt som, unnskyld meg, bortskjemte norske jenter ikke liker så godt i lengden, da det fordrer at de må yte mer selv. :op Jepp, derfor jeg forsøkte å vise at det var med et visst glimt i øyet  Man finner nok gode og til dels mindre gode sengevenner overalt. Dog skal man ikke hoppe bukk over at de fleste som trener og tar vare på kroppen sin til tider kan ha bedre selvtillit. Det i seg selv hjelper godt på når man treffer en potensiell partner  Så dette var absolutt ikke ment som en stigmatisering, bare for å si det klart og tydelig 
______________________________________________________________ "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett."
|
|
|
09/06/2014 21:28
|
Ketle
Ivrig
|
Ivrig
Damer er preprogramert med to ulike programmer når det gjelder sex. 1. Best mulig gener 2. Noen som vil kunne hjelpe henne med å ta vare på avkommet.
Hvis dere tviler på det så les noen biologibøker.
Jeg ligger ikke med alt som byr seg. Sex i fylla med ei du har plukka opp på byen er ikke så veldig fantastisk.
|
|
|
[Re: Ketle]
09/06/2014 22:04
|
Freakout
Veteran
|
Veteran
Jeg ligger ikke med alt som byr seg. Sex i fylla med ei du har plukka opp på byen er ikke så veldig fantastisk. +1 Ferdig snakka!
Tryner du aldri, prøver du ikke hardt nok!
|
|
|
09/06/2014 22:57
|
supernalle
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Damer er preprogramert med to ulike programmer når det gjelder sex. 1. Best mulig gener 2. Noen som vil kunne hjelpe henne med å ta vare på avkommet.
Selvfølgelig, badboyen har så mye bedre gener enn datanerden..... tullball. Kvinner får barn med så mange fjotter at den hypotesen er så dum det er mulig. Dessuten er hypotesen om at kvinner velger mer enn menn fra naturens siden helt håpløs i første omgang. Prevansjon er en ny oppfinnelse, og ikke naturlig. At menn kan ligge med mye rart er greit nok, men menn er langt mer kresen på hvem de velger å dele livet med("Why can't men commit"). Uten en forsørger stiller kvinner svakt fra naturens siden, og det valget gjør i utgangspunktet menn. Bare slavesamfunnet vi har i dag kan vende opp og ned på dette, og er ikke naturlig.
Every man is guilty of all the good he did not do.
- Voltaire
|
|
|
[Re: supernalle]
10/06/2014 04:42
|
Lurifax
Besatt
|
Besatt
Selvfølgelig, badboyen har så mye bedre gener enn datanerden..... tullball.
Hvor stod det at en datanerd har dårlige gener? Stigmatisering de-luxe det der, jeg har datakompiser som trener og ser ut som en "million dollar", så fortell gjerne hvorfor ei som velger en datanerd har bommet på genselesksjonen og evt. funnet en "svak" mann? At jentene velger de som er typisk ansett å være en "honk" er vel noe man ser i stor grad. Er som Abit skriver, noen har draget, andre må jobbe litt mer for det. Hvem av disse som ender om med best sex-partner er det vel strengt tatt ingen som vet. For alt dere veit så kan hun dere ikke får noen god opplevelse med fungere helt tipp topp med en annen kar som trøkker på de rette knappene.
______________________________________________________________ "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett."
|
|
|
10/06/2014 05:01
|
GeirK
More than words
|
More than words
Jeg ligger ikke med alt som byr seg. Sex i fylla med ei du har plukka opp på byen er ikke så veldig fantastisk. +1 Ferdig snakka! Sex med noen der teknikken har blitt perfeksjonert over et tiår eller to, og begge connecter på mange plan fordi de har en historie sammen og kjenner hverandre så bra som to mennesker kan kjenne hverandre, derimot ... Jeg har hatt sex med samme dama i snart 27 år og synes det bare blir bedre og bedre.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
10/06/2014 05:05
|
Ketle
Ivrig
|
Ivrig
Dette blir like generalisert og grovt som mitt forrige innlegg. Det finnes selvsagt alltid unntak:
Damer legger i mye mindre grad enn menn vekt på utseende når de velger menn.
Sosial status er mye viktigere. En mann må ikke være leder, men må bli oppfattet som å være i en nær sosial relasjon med den som er leder i "flokken."
Menn derimot legger stor vekt på utseende og fruktbarhet.
Derfor velger damer gjerne litt eldre menn. Derfor velger menn helst damer under 35 hvis de kan. Da har hun noen fruktbare år igjen.
|
|
|
10/06/2014 05:20
|
KriF
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
den diskusjonen her er jo bare helt dust. Noen burde kanskje lese litt sosiologi ved siden av all biologien.
|
|
|
[Re: KriF]
10/06/2014 05:30
|
GeirK
More than words
|
More than words
den diskusjonen her er jo bare helt dust. Noen burde kanskje lese litt sosiologi ved siden av all biologien. De er fryktelig vanskelig å følge tråden i diskusjonen når du, som mange andre på ts, velger å henvende deg til trådstarter i stedet for den du kommenterer innlegget til.
"The more false we destroy, the more room there will be for the true." - Robert Green Ingersoll
|
|
|
[Re: GeirK]
10/06/2014 08:23
|
Tange
Flittig Bie
|
Flittig Bie
Jeg ligger ikke med alt som byr seg. Sex i fylla med ei du har plukka opp på byen er ikke så veldig fantastisk. +1 Ferdig snakka! Sex med noen der teknikken har blitt perfeksjonert over et tiår eller to, og begge connecter på mange plan fordi de har en historie sammen og kjenner hverandre så bra som to mennesker kan kjenne hverandre, derimot ... Jeg har hatt sex med samme dama i snart 27 år og synes det bare blir bedre og bedre. Det er nå Ketle eller Freakout skal spørre: 27 år! Hvordan i huleste har du fått det til å treffe samme dama på byen i 27 år, bor du sammen med'a eller? 
|
|
|
10/06/2014 13:26
|
silverwrx
Besatt
|
Besatt
Jeg ligger ikke med alt som byr seg. Sex i fylla med ei du har plukka opp på byen er ikke så veldig fantastisk.
"Kæm har sagt at ein one night stand bærre e ein gang" 
|
|
|
[Re: silverwrx]
10/06/2014 13:48
|
Lurifax
Besatt
|
Besatt
"Kæm har sagt at ein one night stand bærre e ein gang" Ketle... hevder det, så da gjelder det nok for han  Tråden forøvrig viser jo i og for seg hvor enkle menn egentlig _kan_ være 
|
|
|
10/06/2014 15:48
|
M@rtin
MaBose Infotainment
|
MaBose Infotainment
Hvis dere tviler på det så les noen biologibøker. Hva står om nonner i disse biologibøkene? Martin
|
|
|
[Re: M@rtin]
10/06/2014 16:36
|
rockphotog
Besatt
|
Besatt
Hvis dere tviler på det så les noen biologibøker. Hva står om nonner i disse biologibøkene? Seriøst?
"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil
|
|
|
[Re: Lurifax]
10/06/2014 18:07
|
Freakout
Veteran
|
Veteran
Sex med en du ikke kjenner vil jeg med påstå med 99% sikkerhet er dårligere enn med en du har hatt deg med mange ganger før.
|
|
|
10/06/2014 19:00
|
Abit
Ivrig
|
Ivrig
Sex med en du ikke kjenner vil jeg med påstå med 99% sikkerhet er dårligere enn med en du har hatt deg med mange ganger før. Ja det er jo svært få etter 10 års samboerskap, som savner den første romatiske/hete perioden. De har jo 10 års trening bak seg. Spesialister. Blir ikke bedre.. I det minste ikke etter at de har funnet seg en påle innenfor husets fire vegger, hvor de henger hverandre opp, i håp om å bli litt opphisset, seksuelt
Redigert av Abit; 10/06/2014 19:14.
|
|
|
10/06/2014 19:57
|
Tor Arne
Besatt
|
Besatt
Lurer på om jeg skal starte en sexblogg. Kanskje jeg får eposter fra enkle damer.
|
|
|
[Re: Abit]
10/06/2014 20:24
|
Freakout
Veteran
|
Veteran
Sex med en du ikke kjenner vil jeg med påstå med 99% sikkerhet er dårligere enn med en du har hatt deg med mange ganger før. Ja det er jo svært få etter 10 års samboerskap, som savner den første romatiske/hete perioden. De har jo 10 års trening bak seg. Spesialister. Blir ikke bedre.. I det minste ikke etter at de har funnet seg en påle innenfor husets fire vegger, hvor de henger hverandre opp, i håp om å bli litt opphisset, seksuelt Det blir som oftest ikke mer morro enn man lager sjæl...
|
|
|
[Re: rockphotog]
19/06/2014 08:51
|
M@rtin
MaBose Infotainment
|
MaBose Infotainment
Hvis dere tviler på det så les noen biologibøker. Hva står om nonner i disse biologibøkene? Seriøst? Egentlig ja. Hvis mennesket er preprogrammert på denne måten, hvordan kan man da finne på å bli nonne og leve opp til sølibatsidealet? Martin
|
|
|
[Re: M@rtin]
19/06/2014 09:09
|
rockphotog
Besatt
|
Besatt
Fordi mennesker har noe som heter kultur, kombinert med en friere vilje enn det insekter har, som får oss til å gjøre de merkeligste ting.
Det er dog viktig å skille på individet og arten samlet. Selv om enkeltmennesker (og dyr) gjør irrasjonelle ting sett ut fra overlevelses- (og herunder reproduktivt-) standpunkt, består og øker bestanden.
Livet til et menneske er altså ikke så deterministisk, men som en stor gruppe ligner vi fort på andre dyr og planter.
"To prepare for a race there is nothing better than a good pheasant, some champagne and a woman." -- Jacques Anquetil
|
|
|
|
|