Hei!
Jeg selger nå min Tarmac SL4. Den ble kjøpt ny i april og jeg har syklet nøyaktig
2191km på den. Den er vasket etter hver tur. Sykkelen ser helt ny ut fortsatt. Den er fri for merker og riper. Hadde jeg vært en slu sykkelselger kunne jeg solgt den som ny. Sykkelen selges 100% orginal. Ingen deler er byttet ut. Den selges også med de orginale dekkene, som er ubrukt. Jeg har for det meste syklet med et annet hjulsett enn det som følger med, så hjulene er nesten ubrukt. Drivverket viser ingen tegn til slitasje.

Dette er en mulighet til å få seg en "ny"
2014-modell tidlig på sesongen til en svært fornuftig pris. Du kan lese mer om sykkelen her:
http://www.specialized.com/no/en/bikes/road/tarmac/tarmac-sl4-pro-race
Min erfaring med sykkelen er kjempegod! Det er en fantastisk fin sykkel, med gode komponenter. Jeg har prøvd en S-Works og jeg må være så ærlig å si at jeg ikke merker noe forskjell, selv om prisen er 20 000kr høyere. I mine øyne er det kun vektforskjell på de to syklene. Sykkelen veier 6,7kg uten pedaler. Sykkelen er altså helt orginal, det eneste jeg har gjort er å kappe styrerøret. Det er igjen to 5mm spacere, så du har nok justering til å heve styret litt hvis det er ønskelig.

Det er altså en
54cm som jeg vil tro passer for folk som er et sted mellom 169 og 180. Jeg er 178 og den er spot-on!
Komponenter:- Roval CL40 carbon clincher. Dønn stive hjul, veldig bra!
- SRAM Force 22, 11-delt gruppe, veldig fornøyd med den og! Var tvilende til SRAM i utgangspunktet men nå liker jeg det bedre enn Shimano. Det er hakket under Red, og kan sammnlignes med Ultegra.
- Pinne stiv S-Works krank, 172.5cm
- Ellers mange fine Specialized komponenter. 100mm stem.
En utrolig fin sykkel som jeg med hånden på hjertet kan si er god nok til alle, uansett nivå. Bra nok for de beste og ekstremt bra for folk flest. Jeg bytter til nøyaktig samme sykkel i 2015-modell, så det må jo bety at jeg er fornøyd hvertfall.
Gjør et kupp å få deg en svært fin sykkel som ser ubrukt ut til en bra pris!
29 000krKontakt meg på:niclassandersen@gmail.com
480 67 504