Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Fleire bransjar på eit enkeltpersonforetak?

Fleire bransjar på eit enkeltpersonforetak? #1795398 26/05/2014 19:07
Laxeluz Offline OP
Doktor, har jeg fått luz på laxen min?
OP Offline
Er det nokon som har erfaring frå å driva eit enkeltpersonforetak innan fleire bransjar?
Eg har allereie drift på eit foretak som lysteknikkar, og så har kona mi fått tilbod om å ta nokre frilansoppdrag som logoped for ein skule. Me tenker det vil vera enklare rekneskapsmessig å ha alt i eit foretak då eg alt har rekneskapsførar på mi drift, men samstundes er eg litt usikker på om det vert litt rotete når det er så veldig ulike bransjar?
Tips og triks mottas med takk!

Andreas Tveit
Re: Fleire bransjar på eit enkeltpersonforetak? [Re: Laxeluz] #1795404 26/05/2014 19:13
matsk Offline
Entusiast
Entusiast
Blir vel uansett mer økonomisk/praktisk/etc at kona di oppretter eget ENK enn at du må ansette henne i ditt.

Re: Fleire bransjar på eit enkeltpersonforetak? [Re: Laxeluz] #1795450 26/05/2014 19:53
torsteinvh Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Laxeluz
Er det nokon som har erfaring frå å driva eit enkeltpersonforetak innan fleire bransjar?
Eg har allereie drift på eit foretak som lysteknikkar, og så har kona mi fått tilbod om å ta nokre frilansoppdrag som logoped for ein skule. Me tenker det vil vera enklare rekneskapsmessig å ha alt i eit foretak då eg alt har rekneskapsførar på mi drift, men samstundes er eg litt usikker på om det vert litt rotete når det er så veldig ulike bransjar?
Tips og triks mottas med takk!

Ikke noe problem å være registrert med flere bransjer, jeg er registrert med disse to som ikke er spesielt relatert:
Skogbruk med hogst og salg av tømmer og trevirke.
Konsulentvirksomhet og applikasjonsutvikling innenfor IT.

With light parts come great responsibility
Re: Fleire bransjar på eit enkeltpersonforetak? [Re: Laxeluz] #1796181 27/05/2014 19:21
Laxeluz Offline OP
OP Offline
Men må desse to virka skiljast i rekneskapet, eller er det berre å køyra alt i ei smørje?

Andreas Tveit
Re: Fleire bransjar på eit enkeltpersonforetak? [Re: Laxeluz] #1796445 28/05/2014 07:07
torsteinvh Offline
Ivrig
Ivrig
Sitat: Laxeluz
Men må desse to virka skiljast i rekneskapet, eller er det berre å køyra alt i ei smørje?

Er faktisk ikke sikker, tror alt kjøres sammen. Er noen år siden jeg hadde inntekt på konsulentdelen, og jeg har regnskapsfører som fikser papirene mine...

Nå har jeg full jobb 'utenom', så begge disse virksomhetene er bigeskjeft. Kan godt hende det har noe å si. Har du regnskapsfører kan det jo hende han/hun vet hva som er lurt?

With light parts come great responsibility

Moderator  support