Takk for forslagene. Hadde lyst å kjøpe lokalt for å få hjelp til oppsett osv med sykkelen. Samt så følte jeg det var trykt valg å velge en av disse jeg nevnte i første tråd. MEN man er da åpent for andre forslag da jeg er ny med å gå inn for spesifikt å kjøpe en halvdemper.
Har ikke tenkt så mye på nøyaktig, men blir vell stier/jordveier og sikkert testing av forskjellig. Blir mest for egen del og dra med venner sykle "offroad". Har ikke tenkt å delta i konkurranser.
13 kg på halvdemper blir du ikke fornøyd med.
Nakamura eller diamant går vel under 10 på trek pris.
Hvor viktig er Trek merket ?
Takk for tilbakemelding. Jeg vet ikke hva som er mye eller lite vekt på en halvdemper så takk for svar.
Føler at Trek er et trygt valg om man er usikker på hvilket merke man skal gå for. Regner med man ikke blir skuffet uansett om det er Trek eller Cube man velger. Hvor viktig Trek er vet jeg ikke. Så vidt jeg forsto på selger så veide vel Trek sykkel kanskje litt mer også på grunn av mer solid ramme(Tykkere)
Må si jeg ble usikker nå. Er altså 13 kg mye på en sykkel i denne prisklassen eller har det med hva man skal bruke sykkelen til?