Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

GOD demperpumpe og albuebeskyttere i Trondheim?

GOD demperpumpe og albuebeskyttere i Trondheim? #1791434 20/05/2014 17:55
toha Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Må ha meg ei kvalitetspumpe til bakdemperen min. Den jeg har er ikke tett. Må kunne pumpe 220psi lett. Noen som har en å anbefale og som er å få kjøpt over disk i Trondheim?

Trenger også gode, lette og behagelige albuebeskyttere. Noen som har et merke og modell og anbefale meg?

You are what you don't shit
Re: GOD demperpumpe og albuebeskyttere i Trondheim? [Re: toha] #1791864 21/05/2014 08:47
P
PålS Offline
Entusiast
Entusiast
P
Marzocchi, Manitou og DVO leverer alle denne med sine produkter, http://www.chainreactioncycles.com/no/en/marzocchi-suspension-shock-pump-2008/rp-prod22256, men i forskjellige farger og av en eller annen grunn bruker de to førstnevnte kort munnstykke. Fikk akkurat DVO sin som hadde det lange munnstykket (+1-1,5 cm) og det er mye lettere å jobbe med, så om du finner denne burde den gjøre jobben glatt. Er en standard Taiwan sak, så det er sikkert leverandører i Norge som har denne brandet til noe annet. Finnes i varianter til både shock og gaffel.

P

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå