Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

TR Guidet stisykling i Kaupanger

TR Guidet stisykling i Kaupanger #1787234 14/05/2014 09:26
mojoha Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Legger ved link til mitt blogginlegg med bilder og video fra årets første guidet stisykling i Kaupanger, som vi var på nå i helga som jentetur. Anbefales om en bor eller er i fylket Sogn og Fjordane.

Guidet stisykling i Kaupanger

Redigert av mojoha; 14/05/2014 09:27.
Re: TR Guidet stisykling i Kaupanger [Re: mojoha] #1787256 14/05/2014 09:52
J
JoachimV Offline
Besatt
Besatt
J
Fett! Jeg skal bare så tilbake til Sogndal i sommer etter å ha vært med på #enduro i fjor, gleder meg helt vilt og enda mer når jeg leser og ser disse bildene. Samme med artikkelen i forrige TS, knallbra.. ICON_LAUGH

Skal alltids klare å finne frem til mye bra sykling selv men hvordan er det med guide og (u)organisert shuttling gjennom sesongen? Hadde vært kjekt med noe opplegg.

Re: TR Guidet stisykling i Kaupanger [Re: JoachimV] #1787630 14/05/2014 18:04
mojoha Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
Sitat: JoachimV
Fett! Jeg skal bare så tilbake til Sogndal i sommer etter å ha vært med på #enduro i fjor, gleder meg helt vilt og enda mer når jeg leser og ser disse bildene. Samme med artikkelen i forrige TS, knallbra.. ICON_LAUGH

Skal alltids klare å finne frem til mye bra sykling selv men hvordan er det med guide og (u)organisert shuttling gjennom sesongen? Hadde vært kjekt med noe opplegg.

Du kan jo ta kontakt med Knut Myking på e-post: knut.myking@gmail.com
De har nylig startet opp med guidet sykling i Kaupanger og shuttel blir nok ikke noe problem.

Re: TR Guidet stisykling i Kaupanger [Re: mojoha] #1789548 16/05/2014 19:35
M
maple Offline
Entusiast
Entusiast
M
Sogndal Lodge har også starta opp så smått med sykkelføring i år. Det står ikkje info om det på nettsidene enno, men dei leiger ut syklar og skaffar lokalkjend førar. Lodgen er også eit bra alternativ for overnatting: 10 - 15 km frå syklinga på Kaupanger, men likevel er det ein fordel å ha base i "urbane" Sogndal, viss ein ønskjer litt aktivitetsutval også på kveldstid. Kaupanger har fint lite å tilby utover sykling.
I fjor var det fast shuttling til Kaupanger med utgangspunkt i Dampskipskaia heile sommaren. Usikkert om tilbodet vert fulgt opp i år, men det ryktast sentrale aktørar jobbar med ein plan

Moderator  support